21. junij 2017

Za rojstni dan

Vsako leto se z prijatelji dobim na pikniku, kjer skupaj proslavimo naše rojstne dneve.

Letos sem za njih pripravila mala darilca, v katere sem zavila mini Ritter sport čokoladice.
Za osrednji motiv sem izbrala štampiljk od Simon Says Stamp, Wild cuddly critters in sicer levčka in žirafo.
Odtisnila sem jih z Versafine Onyx Black blazinico in pobarvala z Distress Ink-i. Nato sem jih izrezala z rezalnimi šablonici istega seta.

Odpirajoče okence sem izrezala s pomočjo šablone iz kolekcije Najlepši par, ter znoraj okenca uporabila napis iz seta štampiljk. Srčke in napis  sem odtisnila s Distress Oxide blazinicami.
 
Mini Ritter sport čokoladice sem prilepila z oboejestranskim lepilnim trakom, da so ostale na mestu.

Tako, darilca so pripravljena, jutri pa zabava :).

Želim vam čudovite junijske dni.

Do kmalu :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar