7. september 2018

Darilna embalaža po meri

Včasih se mi zgodi, da preprosto ne najdem primerne darilne škatlice, ali darilne vrečke za kupljeno darilo.

Tako sem se odločila, da bom za štiri kupljena darilca kar sama pripravila darilno embalažo. 

Odločila sem se, da uporabim rjavi Kraft papir, ki je malenkost debelejši, Distress Oxide  Vintage photo in štampiljke od Tim Holtza Visual artistry set Heartfelt in Artful things, set štampiljk Sparkly dreams od Verve stamps, štampiljko Dream forever od Stampendous in štampiljko iz seta Ustvarjalnega dotika.

Ker sem potrebovala štiri različne darilne enbalaže, sem vsako posebej prilagodila velikosti, a sem jih izdelala na enak način - kraft papir sem okrasila z odtisi izbranih štampiljk. 


 Darilna vrečiča za Casali Rum bonbone 


Bonboniera

 Za bonboniero sem samo naredila ovitek, po merah same škatlice in nanj odtisnila izbrane motive.


Skodelica in čokoladni bonboni

Darilni škatlici za skodelico in čokoladne bonbone sem naredila v obliki škatlice presenečenja. Ker nisem imela tako velikega formata papirja sem na osnovo nalepila stranice. 
Na vsako stranico sem odtisnila drugačen napis in ga dodatno okrasila z rožicami in srčki. Rožice in srček se nahajata v obeh setih Tim Holtz-a v različnih velikosti.



Še pokrovček za škatlico. Tukaj je dobro, da na papir odtisnemo motive preden ga zalepimo :).


K čokoladnim bonbonom sem dodala še voščilnico izrezano s pomočjo šablon Najlepši par, ki sem jo okrasila v stilu same škatlice.


  In darilna embalaža je končana - darilca pripravljena.


 Do prihodnjič :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar