21. junij 2019

Chupa Chups škatlica

Za rojstni dan ljubiteljice vijoljčne barve in izdelkov Chupa Chups sem izdelala škatlico, v katero sem skrila priljubljene sladke izdelke.

Za izdelavo sem uporabila fotokarton svetlo lila in bele barve, Distress Oxide blazinico Wilted violet, šablone in štampiljke Najlepši par in štampiljko iz seta Artful things od Tim Holtz-a.

Škatlico sem naredila na način okvirja. Sam načrt mi je posredovala prijateljica, a drugače je to poznano kot Frame box.

Sam okvir je dobrinesel k stabilnosti škatlice, prav tako sem lahko tudi prilagodila višino in širino okvirja, saj sem imela kar nekaj Chupa Chups izdelkov različne velikosti.

V skladu z izgledom škatice sem izdelala tudi manjšo voščilnico, ki sem jo lahko namestila v notranjost škatlice in s tem tudi skrila sladko presenečenje.


Izdelava je preprosta, škatlica je stabila in tako primerna tudi za malo težjo vsebino.
Vsekakor večstransko uporabna in lepega izgleda.

Do prihodnjič :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar