15. april 2021

The Broken circle - Guest designer for Dream factory / Die Traumfabrik

Moje Mini voščilnice in kazala za knjige na temo Čokolada so mi prinesle zmago na Izzivu #89, katerega so pripravile ustvarjalke na fantastičnem filmskem blogu Die Traumfabrik / Dream factory

Tako, da vas tokrat pozdravljam kot gostujoča ustvarjalka meseca aprila pri Izzivu #91: The Broken circle na blogu Die Traumfabrik / Dream factory, kjer smo tokrat iskali inspiracijo v filmu  

 
Originalen naslov filma je The Broken Circle Breakdown. Pri nas se je film predvajal pod imenom Alabama Monroe. Film je nagrajen s  številnimi nagradami (37) in je prejemnik številnih nominacij (26). Med drugim je prejel tudi nominacijo za Oskarja - kot najboljši tujejezični film leta 2014 (Best foregin Language Film of the year).
Če na kratko povzamem vsebino, film govori o Elise, ki je lastnica Tattoo studia in o Didier-ju, ki igra banjo v svoji bluegrass skupini. Kljub svojim razlikam se zaljubita na prvi pogled. Sreča se zdi popolna, ko se jima rodi hčerkica Maybelle, vendar se njuna ljubezen kmalu znajde na veliki preiskušnji.
Več o filmu si lahko preberete na IMDb, na  Filmstarts in na Kinodvor.

Inspiracijo za moj projekt sem našla v Didier-jevi izjavi "...Amerika ...//... To je dežela sanjačev." , v glasbi, v tatujih od Elise in v njuni veliki ljubezni.

Osnova za moj projekt je lesena plošča v  velikosti 18cm x 24cm. Le to sem pobarvala z belim gessom in na njo nato z Finnabair Soft matte gel-om nalepila  papir od Maje Design Denim & Friends - Globetrotter z motivom Amerike.
Osrednji elementi - krila in srce so narejeni iz Amazing smole, katero sem vlila v Stamperia A4 Soft mould Hearts & Wings. Na odlitke sem nato nanesla Stamperia Primer white. Pod krila sem dodala izrez Mamma's heart - Big Round frame - krog s srci od Scprapiniec-a. Za lepljenje vseh elementov sem uporabila Finnabair Heavy body gel.
Uporabila sem tudi izrez notnega črtovja od Crafty Moly, različne rožice iz papirja in 3D male kroglice in 3D prah od Pentart-a.  Uporabljen napis Treasure Love je od Scrapiniec-a. 
Vse elemente in ozadje sem barvala sem z Finnabair Art alchemy Liquid acrylic v odtenkih Ultramarine, Burnt sienna in Carmine. Za izreze sem uporabila Finnabair Metallique wax v barvah Aged brass, White gold in White pearl. Dodani metuljček je iz seta Mechanicals Grungy butterflies od Finnabair. Na robovih sem uporabila Stamperia Patina Anticante.
 
 
Vabim vas, da se nam pridružite pri Izzivu #91 The Broken circle. Poiščite inspiracijo v srce parajoči ljubezenski zgodbi, v samem naslovu ali plakatu filma ali pa v ključnih besedah: Krogi, Tattoo-ji.

image.png          The Broken Circle Breakdown Poster    
 
Veselo ustvarjanje vam želim in se vidimo na blogu Dream factory / Die Traumfabrik.

Do naslednjič Vas lepo pozdravljam :)


Svoj izdelek prijavljam na/v:

7 komentarjev:

  1. Resnično absolutno čudovit izdelek, ki v celoti in s posameznimi elementi sporoča vsebino filma in to po tvoje. Vesela sem, da si zmagala na prejšnjem izzivu in bila tako vzpodbujena, da izdelaš tako lepo kreacijo. Vsekakor dobra inspiracija, ki ji bom sledila.

    OdgovoriIzbriši
  2. You took great inspiration from the movie poster and created a great mixed media project. Thank you for supporting us as a guest designer this month. Gundi

    OdgovoriIzbriši
  3. A stunning project. Gorgeous colours, fabulous textures and many wonderful details.
    Thank you for joining in with our April challenge "Anything Mixed Media Goes" at Creative Artiste Mixed Media. Good luck x

    OdgovoriIzbriši
  4. What an amazing piece of art!
    Thank you for joining us this month at We Love 2 Create With Polkadoodles! Jane (DT) Paper, Pencils & Pretty Things xxx

    OdgovoriIzbriši
  5. Oh, so beautiful. Thanks for joining us this month at We Love 2 Create. Hugs from DT-Irre

    OdgovoriIzbriši
  6. This is such a beautiful project! The background you created is beautiful and perfectly embellished. Thank you for your lovely entry at Mix It Up Challenge Blog! Hope to see you again soon!! HUGS!
    Ann DT

    OdgovoriIzbriši
  7. A stunning piece of art, so happy you have joined in with our challenge at More Mixed Media.x

    OdgovoriIzbriši