25. december 2021

Božične interaktivne voščilnice - Mucka in Medo -1

To leto sem se odločila za izbrane prijatelje izdelati  interaktivne voščilnice z novo rezalno šablono od Najlepši par - Interaktivni tag.    
Sprva sem mislila, da mi bo izdelava voščilnic vzela veliko časa, ampak ravno nasprotno. Izdelava je bila enostavna in hitra.
 
Za izdelavo voščilnic sem uporabila Lawn Fawn Watercolor wishes petite papir v velikost 15 x 15 cm (6" x 6"),  rezalne šablone od Najlepši par, Cottage cutz in Creative Expressions, štampiljke od Craft & You in Jane´s Doodles, ter različne odtenke Distress Oxide.
.
V setu papirjev je 12 papirjev, vse skupaj sem naredila 24 voščilnic - 2 iz vsakega odtenka, samo žal nisem uspela fotografirati vseh v vseh barvnih odtenkih. Zraven mucke sem uporabila tudi medvedka.
Uporabila sem:
  • Najlepši par - Pravokotniki s šivi, Interaktivni tag, Elegantni trakovi, mini darilce
  • Cottage Cutz - Kitty With Spring Chicks, Mr. Snuggles  
  • Creative Expressions -  Sue Wilson Mini Expressions Stacked Merry Christmas Craft Die
  • Craft & You clear stamp - Xmas stamp
  • Jane´s Doodles - Winter words
  • Ranger Tim Holtz Distress Oxide - različne odtenke
  • Lawn Fawn Watercolor wishes petite papir
 
Svoj izdelek prijavljam na / v:
Lepe praznične dni :)
 
Ho Ho Ho  -  Do prihodnjič :)

9 komentarjev:

  1. Ena podobna lepotička je prispela tudi v naš dom. Ne vem zakaj v vsem svojem blišču ni doživela objave? Kako lepo se je špilčkati s tem potegom. Lepe barve si uporabila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautiful soft colors, Mia, and I love all your holiday critters! What a fun fold, too - so festive! Thanks so much for playing at Sparkles!

    OdgovoriIzbriši
  3. Love the Christmas cat. Thanks for joining in our challenge at Cardz 4 Galz Dawn S DT x

    OdgovoriIzbriši
  4. So cute and a great construction too.

    Thanks for joining us at Cardz 4 Galz.

    Helen x

    OdgovoriIzbriši
  5. Soft pastel shades are so lovely and different. I really like these. Thanks for joining us at Sparkles Christmas Challenge. Love Dawn x

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepo si ustvarjala, hvala ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovite praznične voščilnice si naredila :-)) Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepa praznična voščilnica. Hvala za družbo v Craft-alnici Lp Goga

    OdgovoriIzbriši