1. junij 2022

3 Pomladni tagi

Trije pomladni tagi za poseben namen - za praznovanje posebnega prijateljstva.
 
Osnove za tage so bili izdelane z rezalnimi šablonami Leane Creatief - Lea'bilities - LeCrea 3D dies - Labels Large.

Stencil in rezalne šablone zajčkov in ovčke so od Alexandre Renke.
Za barvanje sem uporabila različne Distress Oxide blazinice.
 
 
Za izdelavo sem uporabila: 
  • Alexandra Renke Stencil - Dissolving hearts
  • Alexandra Renke Dies - Two rabbits with flowers set
  • Alexandra Renke Dies - Sheep with egg
  • Alexandra Renke Dies - Two rabbits kiss set
  • Alexandra Renke Dies - Artist flower 11 
  • Leane Creatief - Lea'bilities - LeCrea 3D dies - Labels Large
  • Distress Oxide Ink Pads - različni odtenki

1 komentar:

  1. Po dolgem času sem prišla na okrog in glej jo ti Mojco, koliko lepih stvari si naredila v zadnjem času. Kljub temu, da sem v drugih vodah, sem navdušena.

    OdgovoriIzbriši