24. december 2022

Mali palčki - Little gnomes

Letos sem se navdušila nad malimi luštnimi palčki. 
Za izdelavo sem uporabila šablono od Rayher-ja in papirje od Maja Design.
 
Inspiracijo in tutorial za izdelavo voščilnice sem našla na kanalu od Susan Campfield - Suestampfield.
 
Dimenzije osnove in vzorčnih papirjev sem prilagodila našim standardnim voščilnicam  - A6 in tako so nastale letošnje novoletne voščilnice.
 
Šablona napisa in malih dodatkov je od Najlepši par.
 
 
 In še pogled s strani.
 
 Palčki so bili v različnih barvnih kombinacijah.

 

 Vsem vam, obiskovalcem mojega bloga, želim 
čudovite praznične dni, naj bodo polni veselja, smeha, 
malih pozornosti in velikih presenečenj.

 
 
Za izdelavo sem uporabila:
  • Rayher - Božični palček
  • Najlepši par - Pokrajina - snežinke
  • Najlepši par - Zveznato nebo
  • Najlepši par - Veliko praznično voščilo
  • Najlepši par - Vesele praznike 3
  • Paper Maja Design 
 
Svoj izdelek prijavljam na / v:

           
 
Do prihodnjič :) lep pozdrav

1 komentar:

  1. Čudovite voščilnice-prav v vseh odtenkih. A najlepša je tista prva barvna kombinacija, v kateri krasi tudi mojo mizo. Tvoji palčki so postavljeni tudi na zelo zanimivo interaktivno voščilnico. Dobrodošla tudi v mojo galeriji, kamor je prispel tvoj praznični gnomček ravno na sveti večer.

    OdgovoriIzbriši