21. avgust 2019

Voščilnica za levinjo

Zelo redko se zgodi, da naredim voščilnico povezano z horoskopskim znakom slavljenke.
Ker mi je še ostal en levček od prejšnjega projekta, sem tega uporabila na spodnji voščilnici. 
Motiv levčka je iz seta štampiljk Wild cuddly critters od Simon Says Stamp, pobarvan z barvnimi blazinicami Distress Ink.

Ozadje sem izrezala z pravokotnimi šablonami Najlepši par, prav tako tag, na katerega sem namestila levčka.
Za pritrditev levčka sem uporabila Mini wobbler od Art Impressions in pod njim še odtisnila napis wild thing iz istega seta štampiljk.
Dodala sem mu tudi migatajoče oči, da je celotna voščilnica malce bolj zabavna in nekaj malih srčkov. V zgornjem desnem kotu sem dodala tudi številko, saj praznuje v petek svoj 40. rojstni dan.
Pri teh mini wobblerjih - je super to, da se zelo lepo zložijo in tako ni večjih težav pri pošiljanju voščilnice po pošti tako, da jih bom še uporabila v prihodnje.

Do kmalu  :)

1 komentar:

  1. Nekomu si lepo polepšala praznovanje s to barvito poskočno čestitko. To pa mora biti enega miganja z očmi, ko sprožiš fedrco. Lepe barve si izbrala. In spet vse štima.

    OdgovoriIzbriši