8. november 2019

Voščilnica s plesočo sovico

Izbira motiva za voščilnico za prijateljico, ki je ljubiteljica sovic ni bila težka.

Izbrala sem motiv sovice Stylized Owl od CottageCutz. Motiv sovice sem izrezala iz fotokartona, ki je malce debelejši in idealen za migetajoč motiv. Da ne bi bila sovica "praznih rok" sem dodala še balone. Le-te sem izrezala s šablonco Ballon bouquet od CottageCutz. Oba motiva sem pobarvala z Distress Ink-i. Namesto okic iz papirja pa sem uporabila manjše migitajoče očke.
Kvadrati na voščilnici so izrezani s pomočjo rezelnih šablon Najlepši par. Napise sem odtisnila s Versafine Black Onyx blazinico in so iz seta štampiljk Bitty Bears od My Favorite Things.


Kot že pri voščilnici z levčkom sem tudi tukaj uporabila Mini wobbler od Art impressions.
Žal pa mi ne uspe naložiti posnetka te plesoče sovice.

Do prihodnjič :)

1 komentar:

  1. Ena sama nagajivost in živahnost je na tejle tvoji voščilnici. Jaz si kar predstavljam ples sovice in poskakovanje balončkov, kot se za pravi party spodobi. Zelo lepo si uskladila barve in izbrala ravno prave okvirje.

    OdgovoriIzbriši