10. januar 2020

Set barvnih voščilnic

Začetek leta in čas za izdelavo novih voščilnic za prihajajoče rojstne dneve.
Tokrat sem se malo poigrala z različnimi odtenki Distress Oxide in rezalnimi šablonami Memory Box Reverse butterfly collage in z Chrysanthemum collage.

Najprej sem si pripravila papir - fotokarton, saj je malce debelejši v malce večjem formatu, Te sem nato pobarvala z Distress Oxidi in jih izrezala. Iz belih pravokotnikov sem nato izrezala metulje in rožice, ter odtisnila in embosirala napise z finim srebrnim pragom od Ranger-ja.
Preden sem izrez nalepila na barvno podlago sem iz barvnega papirja, na mestih, kjer bo v celoti prekrit izrezala še ujemajoče se napise.
Za izreze pravokotnikov in napisov sem uporabila šablonce od Najlepši par in štampiljke od  Najlepši par in Ustvarjalni dotik.

Do prihodnjič :)

1 komentar:

  1. Lepo si se poigrala z barvami in izrezami. Barve me ne presenečajo, navdušena pa sem nad tem, kako si se posvetila podlagi, ki daje barvo metuljem in hkrati zaokrži voščilnico s prekrasnim okvirjem. Na prvi pogled morda enostavna voščilnica, ampak odraža premišljenost in estetiko, ki mislim, da je tvoja vrlina. Všeč mi je, da lepo opišeš postopke in navedeš uporabljene pripomočke in material in s tem obogatiš svojo objavo in nam postrežeš s koristnimi informacijami. Bravo.

    OdgovoriIzbriši