21. december 2019

Za moje punce

“Yesterday is gone. Tomorrow has not yet come. We have only today. Let us begin.”
Mother Theresa 

Leto se je veliko prehitro obrnilo. Zgodilo se je veliko lepega, a žal je leto prineslo tudi nekaj manj lepih stvari, ki te spomnijo da je potrebno uživati vsaki dan posebaj.

Že nekaj let obiskujem vaje za hrbtenico in vsako leto se z puncami po zadnjih vajah vsedemo ob kavi in malo poklepetamo, saj se do naslednjih vaj - v januarju 2020 ne bomo videle.
In na tej "zadnji kavi" si tudi izmenjamo kakšno malo pozornost.

Letos sem se odločila za izdelavo malih darilnih škatlic za čajne svečke. Za izdelavo škatlic sem uporabila Kraft papir. Velikost škatlice sem prilagodila velikosti za 4 čajne svečke in jih na robovih okrasila snežinkami, ki sem jih odtisnila z Distress Oxide blazinico Vintage photo.

Ker sem dodala še Mini Ritter sport čokoladico, in da je nisem položila na svečke, sem na le-te položila list papirja, ki sem ga ob straneh prepognila, da se je lažje odstranil. K čokoladici sem še priložila manjše voščilo. Tega sem izrezala in okrasila s pomočjo šablon in štampiljk Najlepši par. 
 
Na pokrovček škatlice sem nalepila vzorčast list, na katerega sem z Distress Oxside Candied apple odtisnina voščilo iz seta novoletnih štampiljk Ustvarjalnega dotika.
Na dokončano škatljico sem nato dodala še okrasno vrvico, katero sem okrasila z napisom Najlepšega para, odtisnjenim na kraft papir z Distress oxide Vintage photo.
  
Včasih se preprosto ne zavemo, da je praznični čas namenjen prevsem temu, da te dni preživimo v družbi ljudi, ki so nam blizu, s prijatelji, družino in ne, da ure preživimo v nakupovalnih centrih med policami in z vprašanji kaj in koliko porabiti za darila.
Vrednost na koncu ni pomembna, pomembnejše je to, da je darilo podarjeno iz <3.

Želim vam čudovite praznike in vse dobro v novem letu.

1 komentar:

  1. Čaroben in topel Božič prikazujejo tvoje čudovite škatlice. Spet vsa natančno premišljeno in dodelano. Tudi jaz imam rada svečke in Ritter čokoladice, še posebej tiste z marcipanom, ampak bi se zadovoljila že kar s prazno škatlico, tako so mi všeč barve in dekoracija. Polna si lepih misli, ki jih takole sporočaš tudi drugim.

    OdgovoriIzbriši