4. september 2020

Beležka za rojstni dan

"Kaj podariti za rojstni dan? Kaj izbrati? Kupiti ali narediti? "

Vprašanja, s katerim se vsak večkrat na leto sreča. Tudi sama sem bila pred tem izzivom, saj  nečakinja danes praznuje rojstni dan.

Doma sem imela eno malo večjo beležko v roza barvi (žal nimam slike) za katero sem se odločila, da jo bom malo posodobila.

Takoj ko je odšla po opravkih, sem se lotila dela. 

Ker je beležka na spiralno vezavo, sem najprej odstranila platnice, ter jih pobarvala s črnim gesom. Nato sem nanesla teksturno pasto od Ranger-ja opaque matte. Uporabila sem stencil od Stamperie KSTDQ35. Nato sem vse še enkrat pobarvala z črnim gessom.

 S Heavy body gelom od Finnabair sem na naslovnico nalepila okraske, ter ko se je lepilo posušilo ponovno vse pobarvala z črnim gessom. Dodala sem še metuljčka in leseno črko - prvo črko imena.

Nato pa sem na platnice nanesla Finnabair Metallique wax Rose gold in Old silver. Nazaj sem vstavila še špiralo in beležka je bila  končana.

Ko so se voski malo posušili - v dveh urah, dokler se nečakinja ni vrnila domov, sem jo na hitro zavila in beležko podarila.
 
Nekoliko daljši postopek in večkratni nanosi medijev in vložen trud je bil  takoj poplačan, ko je odprla paket. 
 
Presenečenja polne oči in velik nasmeh je bil  znak, da sem se pravilno odločila in podarila nekaj osebnega in unikatnega.

Mogoče še kdaj :) 
 
Inspiracija za izdelavo te beležje je bil tečaj Nuneke, na podlagi katerega sem naredila tudi prejšno, a manjšo beležko.


Do naslednjič :)


1 komentar:

  1. Seveda še kdaj. Videti je, da znaš kar na hitro narediti stilsko prenovo predmeta. Hvala za opis postopka in pripomočkov, da te bom lahko "ponavljala".

    OdgovoriIzbriši