29. avgust 2020

Magnetki Lovilci sanj

Tokrat sem izdelala 3 magnetke v obliki ATC kovancev. Izdelala sem jih po istem načinu kot prejšnje, na podlagi videa od  Lindy´s DT članice Nuneke, le da sem tokrat uporabila barve iz seta Lindy´s magicals Alexandra´s artists.

Krogece sem izrezala s Sizzix Bigz Circles 656333 šablono skupaj z že nalepljenim akvarelnim papirjem, na katega sem nanesla beli gesso. Pri nanosu teksturne paste opaque matte sem uporabila stencil od TCW Mini cell theory.

 Iz seta Alexandra´s artists sem izbrala Jana´s jade, Lara´s wild malve in Andrea´s azalea.


Izrezki so od Scrapiniec  Dream catcher iz kolekcije Indian summer, te sem embosirala z Lindy´s chunky embossing prahom Chrome Doesn’t Pay.
 
 
Na robove magnetkov sem nanesla malo Finnabair Old silver voska, ter dodala sem malo srebrne nitke in napis.

Izdelava samih magnetkov je preprosta in hitra.

Do naslednjič :)

1 komentar:

  1. Tele lepotce že nekaj časa občudujem, do komentiranja sem prišla šele sedaj.Dobra ideja in izvedba, pa tudi barve.

    OdgovoriIzbriši