5. maj 2021

Uživaj v trenutku - Guest designer for The Male Room

Moje Steampunk ATC kartice so mi  prinesle zmago na The Male Room Steampunk # 147 izzivu in s tem tudi povabilo v goste.
 
Z velikim veseljem vas pozdravljam, kot gostujoča ustvarjalka na blogu The Male Room v mesecu maju, kjer smo za vas pripravili Izziv #150  na temo Voda / Plaža.
 
Ob tej temi takoj sem pomislila na posedanja na obali in na opazovanje valov morja, ter sončne zahode. Ampak, ker so naši izdelki na The Male Room blogu namenjeni moškim (npr. sinu, bratu, očetu, stricu, dedku, fantu itd.) sem v izdelek vključila silhueto moškega surferja. 
 
In to je moj izdelek za Izziv #150 - Voda/Plaža; Water/Beach.
 
Osnova za moj projekt je lesena plošča v  velikosti 18cm x 24cm. Le to sem  najprej pobarvala z belim gesso. Na zgornjem delu sem uporabila Finnabair modelirno pasto in Tim Holtz layering stencil Rays (THS003). Na spodnjem delu sem najprej s spatulo nanesla Finnabair modelirno pasto in nato še Stamperia White Cracle paste, katero sem pustila, da se posuši čez noč. Na sredino sem dodala kolesca iz lesa in kovine v različnih velikostih, ter jih pobarvala z Stamperia White primer. Lepila sem jih z Finnabair Heavy Body Gel. Dodala sem še Pentart 3D small balls in 3D powder, katere sem nanesla s Finnabair Soft Matte Gel.
Za zgornji del sem barvanje uporabila Lindy´s Magical Yellow rose of Texas in Lindy´s Magical Shakers Glittering Gold, Oktoberfest Orange in Cuckoo Clock Cardinal. 
Silhueto surferja sem s pomočjo predloge narisala na Stamperia Stone paper, jo izrezala in povarvala z črnim gessom.
Kolesca sem barvala z Finnabair Liquid Acrylics Burnt Sienna in Ink Black. Nato sem še s suhim čopičem nanesla še Finnabair Metallique acrylic paint Hazelnut. Za detaile sem uporabila Finnabair Metallique voske Aged Brass, Rich Copper in White Pearl. 
Dodan napis je iz seta Finnabair Mechanicals Antique labels. Ploščico z napisom sem naprej pobarvala z prozornim gessom. Le-temu sem dodala dva razcepka (Docrafts Mr. Smith´s workshop Vintage brads), ter na vse skupaj nanesla barvo Finnabair Liquid Acrylics Burnt Sienna. Za poudarek napisa sem uporabila Distress crayon Spiced marmelade.
V spodnjem delu sem za barvanje ponovno uporabila Finnabair Liquid Acrylics v odtenkih Deep Turquoise, Ultramarine, Prussian Blue.
 
Inspiracijo sem našla v fantastičnih izdelekih  Nuneke. Nuneka je članica izobraževalnega tima za Lindy´s, ambasadorka za Finnabair izdelke in izjemna umetnica ter učiteljica, ki inspirira in očara s svojimi izdelki. Poiščete jo lahko na YouTube-u, Patreon-u, Instagram-u in Facebook-u. Pri svojih mixed media izdelkih večkrat uporabi kombinacijo različnih izdelkov in tehnik in tako poskrbi za unikatnost vsakega izdelka.
 
 
Vabim vas, da se nam pridružite pri Izzivu #150 na temo Voda / Plaža - Water / Beach
              
Veselo ustvarjanje vam želim in se vidimo na blogu The Male Room .


Do naslednjič Vas lepo pozdravljam :)
 
 

7 komentarjev:

  1. Such a cool card and feeling to the card. Thank you for being our guest designer this month over at the Male Room Challenges.

    OdgovoriIzbriši
  2. I love this Mia! The texture is gorgeous, both the paste and the cogs. I love the colours, especially the sea. Thanks for being guest designer at The Male Room. X

    OdgovoriIzbriši
  3. OH! how very masculine and stunning, wonderful work Mias, I'm so glad you're our GDT this month, so well deserved.
    Faith DT TMR.

    OdgovoriIzbriši
  4. Absolutely stunning Mia! I can feel the heat from those rays! Thanks so much for guesting with us at The Male Room.

    OdgovoriIzbriši
  5. Fantastično si predtavila mesečno temo! barve, postavitev, teksture.....vse je tipitop! Hvala, ker gostuješ pri TMR

    OdgovoriIzbriši
  6. Such an awesome card, love the amazing texture!

    OdgovoriIzbriši