8. avgust 2021

Mini predalniki 1 / 3 - Metulji

Pretekli mesec sem se lotila prenove enega izmed mini predalnikov Moppe, katere sem kupila v nam vsem znani pohištveni trgovini Ikea. Uporabila sem produkte, katere imam doma, a v večini sem uporabila izdelke od Finnabair.
 
Mini predalniki so iz lesa breze in so velikosti  42x32x18 cm. Vse majhne predalnike sem obrnila in tako dobila polno in v celoti ravno sprednjo stranico.
 
Ker je les neobdelan sem predalnike najprej pobarvala z gesso-m in nato še z dvema slojema akrilne barve. Ko se je ta posušila sem vse zbrusila z zelo finim brusnim papirjem.
 
 Nato sem nanesla rižev papir z soft matte gelom in strukturni pasti.
Ročaje sem vlila iz Amazing dvo komponentne smole v kalup, ter v model vstavila vijak, s katerim sem nato ročaje pritrdila na predalnike.
Na tem mestu bi se rada zahvalila Lee-Anne za inspiracijo in idejo za mini ročaje za predalnike. Njene prenovljene mini predalnike si lahko ogledate na tej povezavi in vse ostale noro čudovite kreacije na njenem YT kanalu ali njenem IG računu
Preverite - ne bo vam žal :)  .
 
Stranske stranice predalnikov sem pobarvala z akrilno barvo v odtenku roza barve, ter dodala še  štampiljke in voske.

Uporabljeni izdelki:
  • Finnabair Art basic - Heavy gesso White
  • Finnabair Tissue paper - Flutter
  • Finnabair Art Basic - Soft matte gel transparent
  • Finnabair Impasto paint - Dusty Rose
  • Finnabair Art Extravagance - Phoenix Effect Paste
  • Finnabair Art Extravagance - Icing paste - Rose Gold 
  • Finnabair stencil - Ornate Lace
  • Finnabair Impasto paint - Dusty Rose
  • Re-design decor mould - Regal findindgs
  • Finnabair Mounted Stamp - Butterfly 2
  • Delicata Pigment Ink - Celestial Cooper
  • Finnabair Metalique was - Indian pink
  • Stamperia thick stencil - Forest Collection - Crackle
  • Idea Dccor acrilico - Baby Pink

 

Do naslednjič :) lep poletni pozdrav

1 komentar:

  1. Vau, noro dobro si to naredila! Se veselim, da ga nekoč vidim v živo.

    OdgovoriIzbriši