6. avgust 2021

Veliki Metulj

Tale voščilnica je nastala za posebno osebo, katero sem imela priložnost spoznati v lanskem letu.
Prejemnica je velika ljubiteljica izdelkov Tim Holtza, zato sem za izdelavo le-te uporabila samo  njegove izdelke katere imam doma.
 
Za izdelavo ozadja sem uporabila akvarelni papir Florence od Vaessen Creative in Distress Oxide v modrih odtenkih in mini Floral stencil.
 
 Za izrez metulja sem uporabila Tim Holtz Sizzix rezalno šablono Perspective Butterfly (665201).
 
Izrez je iz akvarelnega papirja in pobarvan z Distress Oxidi v rjavih odtenkih. Pobarvala sem ga 2x. Zgornjega metulja sem še dodatno embosirala z Ranger Liquid platinum in Clear fine embossing prahom.
Uporabila sem še štampiljke iz seta  Artful things in Heartfelt iz Visual artistry collection, Sizzix Limitations in Stamper anonymous Flutter butterflys.
Izrez -friend- je narejen z rezalno šablono Tim Holtz Sizzix Words friendship.
 
 
Inspiracijo za izdelavo voščilnice sem dobila od  Juliane Michaels, ene izmed ustvarjalk, katera ustvarja za  Tim Holtz-a. 

 
 Svoj izdelek prijavljam na/v:
         
 
 
   Do naslednjič :) Lep pozdrav

3 komentarji:

  1. Ta metulj je res za zaljubiti se. Zelo lepo si ga naredila in na svetlo modri podlagi pride zelo lepo do izraza. Lepo,da si se nam pridružila v modrem izzivu v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako čudovito si ustvarjala Mia, tako čarobno si združila modrino in metulja, da kar gledam in gledam.
    Hvala za obisk v naši Veseli hiški, ki je s pomočjo tvoje voščilnice lahkotna kot metuljeva krila.
    Prijeten zaključek avgusta ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako zelo lepa voščilnica s čudovitim metuljem in prekrasnim modrim ozadjem. Zelo mi je všeč.
    Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši