9. avgust 2022

Na zdravlje Poletju

Še vedno imamo poletje in ob večerih,  si lahko privoščimo kakšen koktajl.
 
Tokrat sem za izdelavo mini voščilnic uporabila štampiljke Happy Hour od Jane´s Doodles in Lindy´s Magicals Nuneka & Frau Pony´s Summer Break set.
 

Odtisnila sem motive na akvarelni papir, jih embosirala z prozornim prahom, ter uporabila Lindy´s magical kot akvarelne barve in jih pobarvala. Nato sem jih izrezala in nalepila na osnovo, na katero sem nanesla še malo modre barve za ozadje.



Za izdelavo sem uporabila:
  • Lindy´s Magicals - Nuneka & Frau Pony´s Summer Break set
  • Jane´s Doodles stamps - Happy Hour
  • Versa Fine Claire - Nocturne ink pad  
  • Ranger Super fine  Embossing prah
  • Najlepši par rezalne šablone - Kvadrati s šivi 
  • Vaessen Creative Florence Aqua papir
 
Svoj izdelek prijavljam na/v:
       

 Uživajte v poletju !

 Do naslednjič :) 

4 komentarji:

  1. Navdušila si me s svojo osvežilno objavo in tako imenitno okrasila Veselo hiško! Mmm, le katerega naj izberem??! Vsi koktejli na tvojih voščilnicah so namreč tako zelo mamljivi. Morda kar vse?
    Cheers, Majda DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Tole pa tako vabljivo zgleda, da bi si z veseljem kak koktejl privoščila. res so mi zelo všeč. Hvala za obisk v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako krasne voščilnice. Bi se kar povabila na eno pijačko.
    Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  4. Tvoje voščilnice so poletno osvežilne in domiselne ! Hvala za obisk v Veseli hiški in sreče želim. Objem, Veana R.DT

    OdgovoriIzbriši