21. avgust 2022

Sončni zahod

Tema Izziva #317 v Craft-alnici je Sončni zahod.
 
Glede na barvno paleto izziva, sem se odločila uporabiti Distress Oxide barvne blazinice.
 
Voščilnica je velikosti 17 cm x 17 cm. Za izdelavo sem uporabila Snip Art stencil, ki je popoln za ta izziv in Rosie´s studio mini rezalno šablono.
Ker lahko zraven barvne palete uporabimo še črno barvo, sem osnovo nalepila na črno podlago in dodala napis v črni barvi.

 
 
 Uporabila sem:
  • Snip Art stencil - Sunset - Tropical adventure
  • Ranger Tim Holtz Distress Oxide - Fossilized Amber
  • Ranger Tim Holtz Distress Oxide - Spiced Marmalade
  • Ranger Tim Holtz Distress Oxide - Worn Lipstick
  • Ranger Tim Holtz Distress Oxide - Ricked Raspberry
  • Ranger Tim Holtz Distress Oxide - Wilted Violet    
  • Rosie´s Studio Mini die - Be-you-tiful
  • Vaessen Creativ Florence Watercolor paper 

Svoj izdelek prijavljam na/v:

         
         
 
 Do prihodnjič :)

4 komentarji:

  1. tole je pa fantastično! hvala, da si z nami pri Craft-alnici, kjer sem tokrat gostja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo si ustvarjala, v predlaganih barvah. Hvala ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  3. Eine schlichte und wunderschön farbenfrohe Karte. Vielen Dank für deine Teilnahme bei den Sweet Stampers.
    Heike

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo si uporabila barve sončnega zahoda in naredila čudovito voščilnico :-)) Vesela sem, da ustvarjaš z nami v Craft-alnici 🧡

    OdgovoriIzbriši