25. april 2020

Iz srca

V času, ko se je življenje, kot smo ga poznali obrnilo na glavo smo postavljeni pred nove izzive. 
Izzive, s katerimi se srečujemo so pri vsakem različni, vendar vseeno zahtevajo veliko moči in strpnosti.
V boju z virusom je v prvi vrsti zdravstveno osebje. Ustvarjalke po svetu ustvarjajo razne voščilnice z srčnimi motivi v zahvalo.

Na FB strani My favorite thing insiders je podjetje My favorite thing za mesec april objavilo zastonj digitalne štampiljke Birdie Brown z motivi medicinskega osebja v zahvalo vsem, ki se borijo proti virusu in pomagajo že obolelim.
V obliki digitalne štampiljke so izdali štiri štampiljke Doctor's Orders, Super Hero in Scrubs, Bedside Manner in Call the Shots.
Te sem natisnila na 200g papir in preprosto pobarvala z alkoholnimi flumastri, ter jih ročno izrezala. 

Za spremembo sem naredila tage v zahvalo, namesto voščilnic, ki so izrezani z šablono Tim Holtz-a. Pri teh sem za ozadje uporabila izrez srca, pri katerem sem uporabila stencil šablone  Flourish in Floral od Tim Holtz-a, ter Stencil Torsels od Scrapberry`s. Uporabila sem Distress Oxide Fired brick. Nanesla sem jo z večjim čopičem in nato še zaščitila z Distress Micro Glaze. Dodala sem še napise na vrvici od Najlepšega para.


Svoj izdelek prijavljam na/v:
Do naslednjič :)

1 komentar:

  1. Tole so pa ene najbolj srčnih zahval medicinskemu osebju, ki si jo resnično zaslužijo. Lepo si se potrudila in zahvalila vsakemu liku posebej. In da si prišla do podobe, si se kar namučila. Tudi tvoji tagi zahvale bi morali biti na kakih vratih bolnišnice. Všeč so mi seti izdelkov, ker še bolj poudarijo temo. Hvala tudi tebi, da si s to čudovito gesto prišla tudi v mojo galerijo.

    OdgovoriIzbriši