24. april 2020

Kazala za knjige

V tem času ko ostajam doma tudi berem. Različne knjige, ki sem jih kupila ali pa sem si jih izposodila med zadnjimi dnevi, ko so knjižnice še bile odprte. Opazila sem, da za kazalo uporabljam  kar izpisek iz knjižnice.

Pred časom sem si naredila kar zalogo kazal, ampak sem jih, kot kaže nekaj pustila v knjigah, kakšno spontano podarila, mogoče tudi katero izgubila.

Za izdelavo kazal sem izbrala, meni najljubšo, štampiljko metulja od Tim Holtz-s Limitations in tudi njegov največji tag iz seta Tag collections.
Napis je iz seta Take wing od Darcie's.
Štampiljke sem odtisnila na akvarelni papir Vassen Creative in embosirala z Ranger fine detail prahom v Silver in Liquid platinum. Metulje sem nato pobarvala z različnimi odtenki Distress Ink-ov. Ko so se barve posušile sem jih še premazala z Distress Micro Glaze.


Svoj izdelek prijavljam na sledeči izziv:
 Do prihodnjič :)

1 komentar:

  1. Trije lepotci so poleteli na tvojih tagih z globokim sporočilom. Lepo si jih oblekla za tole misijo, da opozorijo svet, da se mora spremeniti, če jih bo še hotel občudovati. Pa še z micro glase si jih zaščitila, da jim dež ne bo mogel do živega. Tvoje mašnice na tagih so mi zelo všeč. Naredijo pikico na i.

    OdgovoriIzbriši