30. april 2020

V odtenkih bele

Na ta oblačen dan,  ko se nebo ovija v odtenke sive, sem se odločila za izdelavo voščilnice v odtenkih bele. Zelo težko je namreč dobiti različne materiale v istem odtenku bele in pri kombiniranju le-teh ti odtenki pridejo še toliko bolj do izraza.

Za izdelavo voščinice sem uporabila beli fotokarton. Okvir je izrezan s šablonami od Najlepši par in pritrjen z 3D obojestranskim lepilnim trakom na ozadje. Za ozadje sem uporabila šablono Tim Holtz-a Bouquet. Preden sem izrezala ozadje sem na zadnjo stran papirja nalepila Stik it lepilo, da sem detailni izrez lažje pritrdila na ozadje. Za izdelavo belih rožic iz formirana se uporabila šablono Lea-bilities Flower 008 Blossom. Prstana sta izrez od Crafty Moly in sem jih premazala z Inka Gold Plantinum.

Svoj izdelek prijavljam na / v:

Do prihodnjič :)

3 komentarji:

  1. Zelo lepa voščilnica v beli barvi, tako primerna je za poroko. Upam, da bodo čimprej.
    Hvala, da sodeluješ v našem izzivu Vesele hiške.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa in elegantna poročna čestitka v beli barvi. Lepo si jo sestavila. Hvla, ker si z njo okrasila galerijo Vesele hiške. Sonja, DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Brezčasna belina, ki vedno znova in znova navduši, sploh pa spomladi, ko zadiši tudi po porokah. Hvala, da si pobelila mojo galerijo.

    OdgovoriIzbriši