9. avgust 2020

Za Junake 3. nadstropja

V FB skupini Papirčarice sem zasledila objavo, da se zbirajo voščilnice za dobrodelen namen - za Junake 3. nadstropja z motivom medvedka.

Štampiljke Bitty Bears od My favorite things z ljubkimi malimi medvedki so bile odličen izbor za te voščilnice.

Male medvedke sem z Versafine Onyx black blazinico odtisnila na akvarelni papir Florence od Vaessen Creativ ter jih pobarvala z Lindy´s magical Mission bells brown iz seta Prairie Wildflower. Za dodatke sem uporabila ostale odtenke iz istega seta bachelor button blue, Bells of Ireland green, Peony scarlet red in Yellow rose of Texas.
Odločila sem se za male voščilnice 10cm x 10cm. Papirje za odzadja sem izrezala s šablonami Najlepšega par-a iz istega akvarelnega papirja. Nanj sem s pomočjo stencila Dots Radius od Pronty crafts  by Jolanda, nanesla teksturno pasto Transparent matte od Rangerja v katero sem dodala prah Perfect pearls Perfect Pearl.  Pobarvala sem jih z različnimi odtenki Lindy´s shimmer magicals. 
 
Uporabila sem set Alexadra´s artist in set Prairie wildflowers.
 
Lindy´s magical shakers Glittering Gold, Time Travel Teal in Magnolia Magenta Gold in Lindy´s magical French lilac violet.
 
In tukaj so - male voščilnice za "velike" Junaka 3. nadstropja.
 
 

Za posamezne napise sem izbrala  štampiljke od Najlepši par.  Odtisnila sem jih na črni papir z VersaMark blazinico ter embosirala z Ranger Super fine Silver embosing prahom.

Svoj izdelek prijavljam na/v:

 Lep poletni pozdrav do naslednjič :)

1 komentar:

  1. Tole je bil pa projekt v dobrodelni namen. Zelo veliko si jih osrečila. Medvedek je ljubek v vseh tvojih oblekah in izvedbah. Verjetno si zadovoljna, ker imaš tako dobre materiale, ki omogočajo lepe izdelke.

    OdgovoriIzbriši