27. julij 2020

Mixed Media beležka

Stara beležka je dobila novo podobo.
Med  starimi papirji sem našla staro - rjavo beležko s trdimi platnicami, ki  je potrebovala preprosto   a novo - modernejšo podobo.  

Ker je vezana s spiralo sem lahko platnice odstranila, kar je zelo olajšalo barvanje.  Prebarvala sem jih s črnim gesotom in nato s pomočjo stencilov nanesla teksturno pasto.
Vse elemente na beležki sem prilepila z Heavy body gel-om,  ter jih nato pobarvala s črnim gessom.
Za barvanje sem namesto Starburst shimmer sprejev uporabila Lindy´s magical Bougainvillea fuchsia in Lindy´s magical shaker Polka purple. Magicals malo izgubijo "shimmer" če jih zelo rečimo z vodo. Na koncu sem uporabila še voske Electric violet in Opal magic Royal robles, da sem povdarila male detaile.

In to je končen rezultat.
Žal fotoaparat ne ujame metalic efekta, ki ga imajo Lindy´s magical, zato prilagam še nekaj slikic  :) .

Inspiracijo za izdelavo beležke sem dobila od Nuneke, ki je članica DT pri Lindy´s stamp gang. 

Dodajam še podrobnejši seznam uporabljenih izdelkov: Ranger Texture paste opaque matte, Mini Tim Holtz stencil THMS116 iz seta 38, THMS033 iz seta 6, Stencil Pronty crafts Dots Radius by Jolanda, Scrapiniec Mehendi borders, Lindy´s magical Bougainvillea fuchsia, Lindy´s magical shaker Polka purple, Finnabair Metallique Electric violet wax, Opal magic Royal robles wax, Finnabair Heavy gesso  črn, Finnabair Heavy body gel in kovinske dodatke.

Inspiracija in podlaga za izvedbo je bil tečaj Nuneke, na katere sem se letos vpisala. 


Do naslednjič :) lep julijski pozdrav :)

1 komentar:

  1. Tole je pa popolna objava. najprej pade v oči fantastičen izdelek v fantastičnih odtenkih. Potem pa še vse tako lepo poslikaš in opišeš. Takšne rabimo, ne se pokvarit.

    OdgovoriIzbriši