26. julij 2020

Školjke na platnu

V Veseli hiški še nekaj dni poteka izziv meseca julija Izziv #8 - Zakladnica narave, kjer lahko uporabimo ekaj iz narave listje, cvetove, školjke ...

Pred časom sem od prijateljice dobila podarjeno škatlo, ki so jo otroci napolnili s školjkami na letnem dopustu in sedaj je pravi čas, da se uporabi zbrani zaklad.

Platno je velikosti 20 x 20 cm. Za izdelavo sem uporabila izdelke od
  • Finnabair: 
    • Heavy gesso beli, 
    • Heavy body gel,  
    • Metallique akrilne barve Royal blue, Deep waters, White pearl, Crocus fields in Wild fuchsia,
    • Metallique Wax Old silver in White gold,
  • Stamperia:
    •  Mixed Media Art Stencil Python Effect,
    •   Mixed Media Art White Crackle paste,
  • Pentart:
    •  3D powder,
    • 3D bals male in velike,
    • Heavy body Gel,
  • TCW:
    • stencil Lush petals.


Svoj izdelek prijavljam na / v:

3 komentarji:

  1. Čudovit izdelek v mešani tehniki. Zelo mi je všeč dizajn. Lepo si razporedila školjke. Hvala, ker si se nam pridružila v Veseli hiški. Sonja, DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo, kako čudovito platno si naredila. Obožujem morje! Všeč mi je modrina in obilica školjk. Bravo! Hvala za tvoj obisk v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Saj sem vedela, da boš na zmagovalnih stopničkah v Veseli hiški. Dodatnega komentarja ni potrebnega.

    OdgovoriIzbriši