27. junij 2020

Poletje, morje in školjke - set 3 ATC kartic

Na obisk v Veselo hiško, kamor sem bila povabljena ta mesec, sem s seboj prinesla eno ATC kartico na temo Poletje, morje in školjke.

Kot sem že omenila v prejšnji objavi, sem navdih za ATC kartice dobila na Lindy´s gang YouTube kanalu, kjer je Cindy Wille - CreativeCins vodila Online Mixed Media Class - Ocean themed ATC´s.

Skupno so na temo Poletje, morje in školjke nastale 3 ATC kartice. Velikost vseh treh kartic je 7cm x 10cm (4"x2,75"). Osnova za kartice je siva lepenka na katero sem nalepila papir od Studio 75 - The Peony avenue 04. Na papir sem nato nanesla prozorni gesso od Finnabair in belo tekturno pasto za razpoke Stamperia Crackle white paste. Dodala sem še naravno vrvico, katero sem pritrdila z vročim lepilom in pobarvala z belim gessom. Za ozadje vseh treh sem uporabila Lindy´s magical Whale watch blue.

Pri vseh sem uporabila ornamente Scrapiniec-a iz seta Ornamenty Idea d´oro. Krmilo, galeba ter sidro sem izrezala s šablono Joy Crafts iz serije Seashore, nato sem tri izreze zlepila skupaj. Ornamente in izreze sem nato embosirala z Lindy´s That's Marble-ous Chunky embosing prahom.
Na spodnji del sem nanesla Pentart Heavy body gel, ter nanj posipala srednje fin Pentart Mineral powder. Prah oz. pesek je zelo droben, zato sem si pri nanosu pomagala s pokrovom škatlice.
  
Sisal sem pobarvala z Lindy´s stamp gang Flat fabio Caribbean blue sprejem, ter ga pritrdila z vročim lepilom.
 
Školjke sem prilepila z Finnabair Heavy body gel-om, prav tako tudi vse ornamente in izreze.
 
 
Dodani napisi Dreamer, Greateful in Beautiful so iz zbirke napisov Big chat-a od Tim Holtz-a. Le-te sem prilepila na trši papir, osenčila z Distress Ink Vintage photo, ter jih pritrdila na končane ATC kartice. Prav tako sem s isto blazinico osenčila robove kartic.

In še ena skupinska :) 
 
Ustvariti nekaj na tako malem prostoru je pravi izziv, a mi je zelo všeč. 
Danes tudi poteka YouTube Hop na temo ATC kartic, v katerem sodelujejo čudovite umetnice, ki navdihujejo s svojimi izdelki. Inspiracije in idej je veliko, tako da bo še kakšna objava na temo ATC  kartic ali kovancev v prihodnosti  :) .

Do naslednjic :)

1 komentar:

  1. Še dobro, da si te lepotice pokazala tudi javnosti - v Veseli hiški in tako dokazala, da se tam zbirajo res slovenske ustvarjalke, ki se pišejo v velikimi črkami.

    OdgovoriIzbriši