7. januar 2021

Jelenček Ailo

 “Not all those who wander are lost.”  
J.R.R. Tolkien
 
 
Magda me je lani opozorila na zelo zanimiv blog z naslovom Die Traumfabrik - Dream factory
Na tem blogu vsak mesec objavijo naslov filma, kateri je inspiracija za izdelavo voščilnice, ATC kartice ali strani v ustvarjalnem dnevniku.

Trenutno na Dream factory poteka izziv #87 Ailo-vo potovanje. Na blogu 52CCT so začeli leto 2021z prvim januarskim izzivom January sketch challenge #52CCT21-1, kjer je osnova za izdelavo voščilnice skica.

Oba izziva sem združila in izdelala voščilnico z jelenčkom, ki opazuje polarni sij.
 
 
 
Za izdelavo voščilnice sem Uporabila šablone  od Najlepši par, ter od Cottage Cutz Woodland pine trees in Santa&Reindeer resting.
 
Jelenčka sem pobarvala z Distress Ink-i Hickory smoke,Vintage photo in Ground espresso.
 
Za izdelavo severnega sija pa sem uporabila Distress Oxide blazinice 
Cracked pistacio, Blueprint sketch, Faded jeans, Picked raspberry in Black soot.                       




Svoj izdelek prijavljam na / v:
         

Do naslednjič lep pozdrav :)

4 komentarji:

  1. Ejej, Mojca. Že osnutek voščilnice je kazal na to, da bo nastalo nekaj posebno lepega, a končni rezultat brez pretiravanja vzame sapo. Glede na to, da dobro poznam oba izziva lahko samo rečem, da jenastala fantastična polarna zgodbica. Alio je tako prisrčen pri opazovnju polarnega sija. všeč mi je vzorčni papir za podlago in prav ski elementi, pri katerih si lepo sledila enemu izmed izzivov. Zame si zmagovalka.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno praznično voščilnico si naredila in se lepo lotila moje skice :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  3. Such an adorable Christmas card and absolutely great combination of both of these challenges!!! Thank you so much for participating in both the Dream Factory and 52CCT.
    And an extra huge thank you for talking about our challenge blogs in such a great way!!!!
    Hugs, Rosi x

    OdgovoriIzbriši
  4. So wonderful! Love the little deer!
    Thanks for joining us at Dream Factory Challenge!

    Hugs,
    Conny

    OdgovoriIzbriši