4. januar 2021

Novo leto z novimi izzivi v novih Planerjih za leto 2021

 "Friendship is born at that moment when one person says to another, 
‘What! You too? I thought I was the only one." 
 C. S. Lewis
 
 
Za nami je leto 2020, in upam da ste prihod novega leta dočakali v prijetni družbi. Pred nami je že prvi teden novega leta 2021, ki prinaša nove izzive in nove obveznosti.
V zadnjih dneh preteklega leta sem še uspela dokončati nekaj platnic malih planerjev za leto 2021, katere sem podarila prijateljicam za Dedka Mraza :) .
Za vse platnice malih planerjev sem uporabila isti postopek, kot pri veliki Beležki, ki sem jo letos naredila in podarila za rojstni dan in predhodnji manjši.
 
Planerji imajo platnice iz lepenke in so malenkost večji kot A6. Da je bilo delo lažje sem platnice odstranila iz špirale in jih pobarvala s črnim gesom, nanesla teksturno pasto ter dodatke in ponovno vse pobarvala s črnim gesom. Nato sem na vse platnice nanesla Art alchemy Metalique voske od Finnabair v različnih odtenkih in barvnih kombinacijah.
 
Pri prvih dveh sem uporabila stencil od Stamperie KSTDQ35, ter na sprednjih platnicah izreze od Scrapiniec-a Mehendi Borders (levo) in Ornamenty Idea d'oro (desno). Dodala sem še prve črke imena iz lesa in mini kamenčke.
   
Na zadnji platnici sem uporabila stencil CraftEmotions Veltplant (185070/1242). 
Voske, katere sem uporabila so Old silver in Rose gold (levo) in Rich copper, ter Aged brass (desno).

Na vse notranje strani platnic sem nalepila papir z motivom v barvah uporabljenih voskov in različnih motivov.
 
Pri naslednjem sem uporabila stecil od Finnabair Dandelion in Metalique voske Heather hills, Sweet rose in Electric violet.
 
 Dodatno sem uporabila še izrez narejen z šablono Crealies Xtra Mandala C 103 in leseno črko.
  
Naredila sem še enega, ki pa še ni dokončan in bo ostal pri meni. Pri tem sem uporabila stencil od Stamperie KSTDQ35 in Metalique voske White pearl in Graphite.
 
Ker sem že imela vse ustvarjalne pripomočke na mizi sem še hitro naredila dve manjši beležki, ki sta primerni za v torbico, če hitro potrebuješ kakšen listek papirja.
 
Pri prvi sem uporabila stencil Tim Holtz-a Script THS149 in Metalique voske Indian pink in Electric violet.
Pri drugi pa stencil od Viva decor 9002 700 00 Tag dressmaker´s dummy in M
etalique voske Aged brass, Rich copper in Bronze age.
 
Čeprav sem tudi tokrat uporabila voske, je podlaga za izdelavo tehnika, katero nam je predstavila Nuneka, v enem izmed svojih on-line tečajev. 
 
Vse prejemnice so bile navdušene nad prejetimi malimi planerji za leto 2021. Žal slike ne odražajo pravega metalik efekta.

 
Želim vam čudovito leto in veliko ustvarjalnega navdiha za čudovite izdelke.
 
 
Do prihodnjič lep zimski januarski pozdrav :)

1 komentar:

  1. Ne vem, koliko časa bi jaz porabila za toliko izdelkov mixed media. Pa vendar si me s svojo serijo planerjev navdušila, da tudi jaz vzamem vroke pripomočke in obnovim znanje, ki sva ga pridobivali tudi skupaj na delavnici in tako na daljavo. Mislim, da ne bom imela prav posebnih težav, saj si celoten postopek lepo opisala. Kolikor poznam voske pa tvoji planerji niso samo čudovito lepi na pogled, verjetno jih je užitek tudi prijeti v roke in pa nenazadnje vonjati, saj tako lepo dišijo. Čudoviti izdelki in takšna tudi objava.

    OdgovoriIzbriši