4. maj 2020

Just eh ....

“The eARTh without ART is just eh...”
Unknown


V besedi eARTh - zemlja, je skrita beseda ART - umetnost. Besedna igra, ki jo omogoča le angleški jezik. Le kaj bi bila zemlja brez umetnosti? Veliko ljudi ima umetnost za terapijo, ki pomaga, da za čas ustvarjanja pobegne v svet, kjer realnost zbledi.
Pri Scrapiniec-u sem naletela na zgodnji napis, ki sem ga uporabila na platnu.

Platno je majhno, premera 20cm. Najprej sem si okvirno postavila kompozicijo, sestavljeno iz raznih izdelkov od Finnabair in napisa. Nato sem na platno nanesla beli gesso in motive s stencili in teksturno pasto. Nato sem kompozicijo zalepila in jo prebarvala v celoti z belim gessom. Dodala sem tudi kamenčke in mini kamenčke od Pentart-a.

Za barvanje sem uporabila metalic barve Soft satin, Pearl white in Vintage rose od Finnabair in tudi njihove metalik voske v odtenkih Electric violet, Old silver in Rose gold.
Na koncu sem še po robovih nanesla malo belega gessa.
In še uporabljeni izdelki.

Do naslednjič :)

1 komentar:

  1. Zelo nežen izdelek a zelo bogat. Mixed media je tvoje področje, ni kaj.

    OdgovoriIzbriši