15. junij 2020

ATC coins z Metulji

Z ATC karticami sem se že seznanila, a ATC coins so mi bili še do predkratkim nepoznani. Tako kot ATC kartice se tudi ATC coins - kovanci izmenjujejo med ustvarjalci. Tako sem se odločila, da je čas za izdelavo teh simpatičnih kovancev :)

Na YouTube kanalu od Lindy´s gang je maja potekal Relax & ATC coins Live class with Nuneka. Nuneka je članica DT za Lindy´s stamp gang in izjemna umetnica, ki inspirira in očara s svojimi projekti, kjer uporablja Lindy´s magicals.

Ker imam doma set Lindy´s magicals in nekaj sprejev je bila to odlična priložnost, da jih po dolgem času ponovno malo uporabim. In tako je nastal ta prvi ATC coin.
 
Preostalih šest je nastalo nekaj dni  kasneje, ob ponovnem gledanju omenjenega videa.  
Velikost krogov v premeru  je 2,5" oz. 6,3 cm. Uporabila sem akvarelni papir, ter teksturno pasto od Rangerja Opaque matte in različne stencile. Namesto izrezov  Fantasy šablon sem kar uporabila izreze iz lepenke od Scrapiniec-a, ker jih embosirala s super finim srebrnim prahom od Rangerja. Pri prvem sem uporabila embosirni prah Ranger Pearl Satin. Metuljčki so izrezani iz papirja od LemonCraft-a, napisi so od Tim Holtz-a Big chat.

Ker je sama izdelava lepo razložena v videu, tega nisem posebej opisovala, bom pa več zapisala pri naslednjih.

Svoj izdelek prijavljam na / v:
- ArtMBR izziv junij 2020 - Pomlad in/ali Poletje in/ali Mixed media

Do naslednjič :)

1 komentar:

  1. Čisto neopravičeno pod tvojo objavo nisem napisala komentarja, ko si tako lepo sodelovala tudi na mojem izzivu. Ampak saj veš, da sem te spremljala, bila pa na drugih "delovnih " obveznostih. Tvoji ATC koinsi izžarevajo eno samo svežino, natančnost in ljubkost.

    OdgovoriIzbriši