3. junij 2020

Škatlica za nakit - Luna

Stara, že malce popraskana škatlica za nakit  je dobila novo podobo, in tako bo lahko še lepša služila svojemu namenu.

Sama škatljica je že bila črne barve, tako da sem direktno na njo nanesla majhne zvezdice s Ranger Texture paste opaque matte s pomočjo plastične šablone. Enako sem ponovila še tudi na straneh.
Za malo kompozicijo sem uporabila lunice in zvezdice, ki sem jih naredila iz kalupa od Finnabair Stars and Moons s Fimo maso. Dodala sem tudi nekaj Art stones in Mini Art stones od Finnabair, ki sem jih nalepila z Heavy Matte gelom.



Za barvanje sem izbrala Finnabair Art Alchemy Metallics akrilne barve v odtenkih Royal blue, Deep waters,  Mermaid teal, Ice queen, ter Opal magic v odtenku Blue Violet.






Na straneh sem pa uporabila Finnabair Metallics voske v odtenkih Old silver, Old denim, Peacock, Aged brass in Electric violet. Voske sem uporabila tudi da sem pobarvala lunici in večje zvezdice, ki sem jih dodala.
Inspiracijo za izdelavo te škatlice sem našla v enem izmed izdelkov, katere je naredila Finnabair.

Svoj izdelek prijavljam na / v:
- ArtMBR izziv junij 2020 - Pomlad in/ali Poletje in/ali Mixed media

Do naslednjič :)

1 komentar:

  1. Hvala, da si ta čudovit izdelek postavila tudi v mojo galerijo. Prav počaščena sem.

    OdgovoriIzbriši