20. junij 2020

Na limonado v Veselo hiško z ATC Poletje, morje in školjke

 
V mesecu maju je v Veseli hiški potekal 6. izziv z naslovom "Naj cveti", kjer sem sodelovala s šopkom v odtenkih vijolične. Prebivalke Vesele hiške so šopek uvrstile v TOP 3 in me tudi povabile, da se jim pridružim ob limonadi v Veseli hiški

V zadnjem času več ustvarjam v Mixed Media tehniki, tako pri voščilnicah kot pri drugih izdelkih.
Pred nami je meni najljubši letni čas in da se nisem na obisk odpravila praznih rok, sem s seboj vzela  ATC kartico na temo Poletje, morje in školjke.

 
Navdih za ATC kartico sem dobila na Lindy´s gang YouTube kanalu, ker je Cindy Wille -  CreativeCins vodila Online Mixed Media Class - Ocean themed ATC’s.

Klasična ATC kartica je velikosti 2,5"x3,5" ali 6,3cm x 8,8cm, a moja je malce večja in sicer 4"x2,75" ali 7cm x 10cm. Osnova je siva lepenka na katero sem nalepila papir od Studio 75 The Peony avenue. Na papir sem nato nanesla prozorni gesso in belo tekturno pasto za razpoke Stamperia Crackle paste. Za ozadje sem uporabila Lindy´s magical Whale watch blue.


Žal nisem imela kovinskih okraskov in sem zato uporabila ornament Scrapiniec-a iz seta Ornamenty Idea d´oro. Sidro sem izrezala s šablono Joy Crafts iz serije Seashore, nato sem tri izreze zlepila skupaj. Ornament in sidro sem nato embosirala z Lindy´s embosing prahom That's Marble-ous Chunky embosing prahom. Efekt je fantastičen. 
Sisal sem pobarvala z Lindy´s stamp gang Flat fabio Caribbean blue sprejem. Školjke sem prilepila z Finnabair Heavy body gel-om, prav tako tudi ornament in sidro. Na spodnji del sem nanesla Pentart Heavy body gel ter nanj posipala srednje fin Pentart Mineral powder. 


Dodala sem še napis dreamer iz Big chat-a od Tim Holtz-a, ki sem ga osenčila z Distress Ink Vintage photo, prav tako sem s isto blazinico osenčila robove kartice.
  
Več o ATC karticah  na temo  Poletje, morje in školjke sledi kmalu.


Svoj izdelek prijavljam na / v:
 - ArtMBR izziv junij 2020 - Pomlad in/ali Poletje in/ali Mixed media 

Uživajte v poletju.
Do naslednjič :)

3 komentarji:

  1. Fantastičen morski mix media si prinesla s seboj na obisk v vEselo hiško. me veseli, da sem te ujela :).

    LP
    Jerneja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Jerneja, me veseli, da ti je všeč :)

      Izbriši
  2. Res lep dih poletja z vsemi podrobnostmi, ki zraven sodijo. Neverjeten skupek različnih tehnik in pripomočkov. In seveda pohvala prikazu.

    OdgovoriIzbriši