13. februar 2021

Snežinke - Gostja pri 52CCT

Danes sem z vami kot gostja na blogu 52 Christmas Card Throwdown. Zmago in vabilo mi je prinesel mali zmedeni medo z zvončki, na januarskem tematskem izzivu Zvončki. Vabilu od Andreje, ki je tudi članica ustvarjalnega tima pri 52CCT, sem se z veseljem odzvala.
 
Tokrat je na vrsti Februarski barvni izziv #52CCT621. Na voščilnici želimo videti naslednje barve: 
 
 
Za izdelavo voščilnice sem uporabila akvarelni papir Florence od Vaessen Creative, rezalne šablone od Crafter´s Companion Snowflake Flurry, Najlepši par in Crealies text Merry Christmas.
 
 
 
Za ta izziv sem se odločila, da uporabim vsestransko uporabne Lindy´s magical pigmentne prahce. Barvne odtenke sem poskušala doseči s pomočjo prahcev Ramblin´ Rose Pink, Polka Purple in Bachelor Button Blue. Uporabila sem eno izmed tehnik, ki sem se je naučila pri Nuneki, ki je članica Lindy´s izobraževalnega tima in sicer na njenih on-line tečajih, katerih sem se udeležila.

V igri z barvami še je nastala ena voščilnica.

 
Pridružite se nam pri barvnem izzivu tega meseca in zabavajte se pri ustvarjanju.
 
Do naslednjič :)

7 komentarjev:

  1. Tako zelo lepe snežinke, ki padajo po tvojih voščilnicah, si zaslužijo tako čudovito ozadje, ki si ga ustvarila. Ni čudno da ti je tako uspelo, saj je , kolikor te pozna, to tudi tvoj spekter, ki ga rada uporabljaš. pri prvi mi je všeč kako lepo izstopajo snežinke, druga pa mi deluje zelo umetniška. Čestitke seveda za gostovanje na 52CCT in mislim, da jim ni žal, da so te povabile, saj jih tako lepo zastopaš.Zelo me mika poskusiti to barvno lestvico.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Magda. Pridruži se nam in nas navduši z tvojo voščilnico :)

      Izbriši
  2. Beautiful colorfull background! Thanks for creating as GD at 52 cct

    OdgovoriIzbriši
  3. oh Mia, quelle jolie tempête de neige, merci d'être notre guest designer cette semaine, biz

    OdgovoriIzbriši
  4. Such joyous bursts of colour! I love how you've played with my colour choices, and I always love a snowflake. Gorgeous card, thank you for Guest Designing for us at 52CCT this week.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudoviti voščilnici si naredila in lepo sledila zahtevanim barvam :-))
    Vesela sem, da si naša tokratna gostja izziva pri 52CCT!

    OdgovoriIzbriši
  6. What a beautiful snow flurry! - This color palette is perfect for it! Thank you so much for being such a wonderful guest designer for 52CCT this week! Rosi x

    OdgovoriIzbriši