4. februar 2021

Tulipan - TIC

 Tokrat so nam dekleta v Craft-alnici pripravile nadvse zanimiv izziv #278 imenovan TIC-TAC-TOE.
 Uporabiti je potrebno 3 elemente, ki so navedeni vodoravno, navpično ali diagonalno.
 
Za prvo voščilnico sem izbrala diagonalne 3 elementa: ČRTE - BLEŠČICE - VRVICA.

Za izdelavo voščilnice sem uporabila šablone od Najlepši par. Črte sem naredila s Distress Ink Vintage photo, ter obojestranskega lepilnega traku in bleščic.
Tulipan je pobarvan z Lindy´s magical.
 

Svoj izdelek prijavljam na/v: 

Do naslednjič :) 

6 komentarjev:

  1. Kako je čudovita...tako zelo mi je všeč, kako so poleg bleščečih črt še posenčene...

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi meni so tele pokončne črte zelo zanimive. Lepo si sledila zahtevi iz izziva in vošilnico popestrila s čudovitim pomladanskim cvetom. pa kako lepo si povezala v mašno.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita voščilnica je nastala po diagonalnih elementih! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita voščilnica z veliko leska. Lepo si uporabila Tinine šablone. Kot gostja v Craft-alnici se ti zahvaljujem za sodelovanje na tokratnem izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno si sestavila voščilnico z tulipani. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita je tvoja voščilnica :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ❤️

    OdgovoriIzbriši