5. februar 2021

Vse naj mandala

 V nedeljo praznuje rojstni dan prijateljica, ki obožuje mandale.

Za izdelavo voščilnice sem uporabila stencil od Studio light Janine´s Mindful Art collection Time to Relax MASKJMA07 in Distress Oxide  v njenih najljubših odtenkih Cracked pistachio in Ripe persimmon.
 
Ker mi je bil rezultat tako všeč sem vajo ponovila še v barvah #2 Izziva na blogu Make the cards Challenge, kjer želijo videti odtenke vijolične / modre. Za to sem uporabila Distress Oxide Shaded lilac, Wilted violet in Blueprint sketch.

Za izreze sem uporabila rezalne šablone od Najlepši par.
 
 
Svoj izdelek prijavljam na/v:  
         Make the Card Challenge #2 Color Combination
 
Do naslednjič :)

3 komentarji:

  1. Čudovito voščilnico v vijoličnih barvah si naredila :-)) Lepa mandala.
    Hvala, ker se igraš z nami pri MakeTheCardChallenge ❤️ Pridi spet!

    OdgovoriIzbriši
  2. Nežne in pudraste so te tvoje mandale, ki jih lepo poudarijo napisi. Neverjeten smisel za barve imaš.

    OdgovoriIzbriši
  3. A lovely project and so well executed! Thanks so much for sharing with us at 613 Avenue Create!
    Hugz,
    Chana Malkah, Owner

    OdgovoriIzbriši