3. februar 2021

Sončni tulipani

“Tulips were a tray of jewels.”  
E.M. Forster, Howards End
 
 
V mesecu februarju so nam dekleta iz Vesele hiške pripravile sončen v rumeni barvi  Izziv #15: Rumena kot sonce
 
Ob tem sem takoj pomislila na vrt, ki ga je imela babica. Njene gredice so bile spomladi vedno polne cvetečih rumenih tulipanov, narcis in trobentic.

Za izdelavo voščilnice - za vse izreze sem uporabila Tinine šablone od Najlepši par.
Za idelavo tulipanov pa sem uporabila akvaredlni papir od Vaessen Creativ, ter Lindy´s magicals v odtenkih rumen Yellow Rose of Texas in Yodeling yellow, ter odtenek zelene Bells of Ireland green.
 

Akvarelni papir sem poškropila z vodo ter nanj nanesla Lindy´s magicals, ter ponovno poškropila z vodo. Odtenek Yellow Rose of Texas je malo svetlejši od odtenka Yodeling yellow.

Iz tako pobarvanega papirja sem nato izrezala in sestavila cvetove tulipanov. Peclje in lističe sem pa kar s čopičem pobarvala v odtenkih zelene.

 
Težko je na fotografijo zajeti bleščeči sijaj Lindy´s magical, a upam, da se vsaj malo vidi.
 
 
 
Svoj izdelek prijavljam na/v: 
 
 
Do naslednjič lep sončen pozdrav :)

12 komentarjev:

  1. Stunning. Love the shades of tulips.Thanks for sharing with us at Scrapping4funChallenges.
    Hope to see you again next challenge.
    Hugs,
    Mifta.
    Owner ~ MS Kraft Store
    DT ~ Scrapping4funChallenges
    DT ~ Through The Craft Room Door
    DT ~ Make the Cards Challenge

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je! Si kar predstavljam, kako lep vrt je imela babica...

    OdgovoriIzbriši
  3. Najprej so mi padli v oči tako lepo posenčeni tulipani. Tvoj opis izdelave pa jasno prikazuje, kako ti je to uspelo. Pravi pripomočki na pravem mestu so se znašli ob pravem času in nastala je res estetska voščilnica. Sonca ravno toliko, kot ga je v naravi, previdno in nežno je začelo kazati svojo moč.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo si ujela sončne žarke v svojo voščilnico in z njo je Vesela hiška tako lepo zažarela.Si me prestavila v vrt tvoje babice in me hkrati spodbudila, da pospravim novoletno smrečico ter si kupim šopek sončnih, rumenih tulipanov :-)
    Prijazen pozdravček ti pošiljam, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. Uau, pri tebi je pa že prava pomlad. Prekrasni tulipani v prelepi rumeni barvi. Hvala, da si se nam pridružila pri izzivu v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  6. Love how you cut your tulips from a background that you prepared. A delightful card. Thanks for sharing with us at 613 Avenue Create.
    Hugs, Sandy

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovit šopek rumenih tulipanov si prinesla v Veselo hiško. :-) Zelo so mi všeč te barve, ki si jih uporabila, da si pobarvala akvarelni papir. Lepo si sestavila voščilnico. Šopek je fantastičen. Hvala, ker si se nam pridružila v Veseli hiški. Sonja

    OdgovoriIzbriši
  8. Ooo, kako mi zaigra srce, ko zagledam ustvarjanje z Lindy's prahci, tudi sama namreč uživam v tem. In tvoji tulipani so enostavno čudoviti ! Privabijo poglede ustvarjalk in če bi voščilnico na okno dala bi še metulji gor sedli... Hvala za tvoj obisk v Veseli hiški in lepo se imej ! Veana

    OdgovoriIzbriši
  9. Very nicely crafted! Thanks for sharing your technique! We look forward to your next submission to our challenge at 613 Avenue Create!
    Hugz,
    Chana Malkah, Owner

    OdgovoriIzbriši
  10. Najlepši rumeni tulipani..krasno, hvala, ker sodeluješ z njimi v Veseli hiški

    OdgovoriIzbriši
  11. Tudi jaz se rada poigram s prahci, ko ustvarjam rožice. Dobiš tako lep efekt. Krasen je tvoj šopek sončnih tulipanov. Lepo si z njimi okrasila našo galerijo v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši