18. januar 2017

Fantje in nogomet

Prva letošnja voščilnica je bila pravi izziv. Mlad 7-letni navdušenec nad nogometom in španskim klubom. Torej se ve - tema bo nogomet :)

Najprej sem se lotila žog. Le-te sem odtisnila z Versafine Onyx black blazinico in jih izrezala.


Medvedka sem izrezala s Cottage Cutz  šablono Mr. Snuggles in Peeking Santa Bear in jih pobarvala z Distress Ink blazinico Vintage Photo.

Medo ne bi bil pravi nogometaš brez klubskega oblačila, zato sem ga oblekla v črno-beli klubski dres.

 

Ozadnje sem izrezala s pomočjo šablone Najlepši par, dodala travo izrezano s pomočjo šablone Marianne design, ter dodala še izrezan najmanjši balon in številko od Rayher.

Slavljenec je že prejel tole voščilnico in bil navdušen :) :)

Večjega medvedka nisem uporabila, tudi ne vseh žog - bo počakalo do drugič :) :)

Pozdravček :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar