10. januar 2017

Knjižna kazala

V zadnjih letih sem prebala kar veliko knjig in pri tem ugotovila, da eno samo kazalo preprosto ni dovolj.
Tako sem si predlani izdelala nekaj kazal zase, nekaj narejenih sem pa podarila.

V mesecu decembru 2016 je tako nastala še ena mala serija kazal, ki sem jih dodala k božičnim oz. novoletnim darilcem. Slikice niso najboljše, tako da se na tem mestu opravičujem. Bodo pri letošnjih izdelkih boljše :).

Dream big - Gorjuss Little song

Kazala sem izrezala iz papirja Gallaxy Metalcs Pearl white 290g z največjio šablono iz Sizzix Tim Holtz Tag Framelits Dies
Odtisnila sem izbrane motive Gorjuss punčk s črno Versa fine blazinico, ter odtise embosirala s prozornim prahom in pobarvala z Distress blazinicami.

  
Sparkle & Shine - Gorjuss Ladybird

Uporabljeni napisi so iz kolekcije Verve stamps Sparkly Dreams, odtisnjeni z Versa Mark blazinico in embosirani s finim srebrnih prahom od Rangerja.

Pri naslednjih dveh sem pa uporabila štampiljke Gorjuss Heartfelt in Gorjuss mini No.7 The white rabbit, ter Whiff of joy Text collection in Whimsy Stamps Sentiment collection Chalkboard 2.

 


Če bi iz vseh prebranih knjig morala katero izpostaviti, bi zelo težko izbrala. Vsekakor to bili knjigi  avtorja Jan-Philipp Sendker-ja z naslovom Prisluhni srcu in Uglašeno srce, ki opisujeta eno najlepših ljubezenskih zgod. Izbrala bi še knjigo avtorja Robert James Waller-ja Mostovi Madisona, po kateri je bil posnet tudi film Najini mostovi, kjer sta v glavni vlogi nastopila izjemna igralca Clint Eastwood in Meryl Streep. In seveda ne smemo pozabiti na knjigo avtorja Nicholas Sparks-a Beležnica po kateri je bil pravtako posnet film.

"The art of life is to know how to enjoy a little and to endure very much." William Hazlitt 

Vzamite si čas zase in za kakšno dobro knjigo :)  letni čas je pravšnji za to.

Pozdravček  :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar