14. januar 2017

OO :) Okrogle Obletnice

V preteklem letu, sta se dve prijateljici srečali s novo prvo številko. V ta nemen sta nastali dve zelo različni darilci iz različnih materialov.

Knjigica z darilno kuverto 

S vprašanjem "Kaj podariti?" se vedno srečamo in mu od okroglih obletnicah namenimo kakšno minuto več, kot drugače. V tem primeru smo se tri prijateljice odločile, da bomo združile moči in prispevale nekaj za željeno potovanje in tako je nastal spodnji izdelek, z malo havajskim pridihom.

Knjigica je velikosti formata A5 in za izdelavo sem uporabila kar navaden šeleshamer.

Darilna kuverta ali žepek je narejena iz papirja Galaxy Metalics Ice White, velikosti da sem jo lahko položila v narejeno knjigico. Za okrasitev dna sem uporabila papir z zemljevidom, proizvajalca Stamperia, številka SBB354.
Napis na darilni kuverti * iz srca zate draga prijateljica * je narejen s štampiljkami od Najlepši par, odtisnjen z Versa Mark blazinico in embossiran s extra finim srebrnim prahom proizvajalca Ranger. 


Na levi strani knjigice sem naredila s pomočjo šablonce od proizvajalca Rayher tri žepke v katere so bili postavljeni trije tageci. Napis na žepekih je od Najlepši par.

 

Ker gre za skupno darilo treh prijateljic sem izrezala tri tage. Na vsakega je vsaka izmed nas napisala svoje osebno voščilo.
Tage sem izrezala s pomočjo rezalnih šablon Sizzix. Tako žepeki in tageci so pobarvani s Distress inki.

 
 
Pri rumeno-rdečem sem pa uporabila Distress Ink Mustard Seed, Candied apple, Spiced Marmelade, napis od Mavelu, ter odhidejo od Najlepši par.
Pri vijolično-roza tagu sem uporabila Distress Ink Vilted Violet in Picked Rasberry, napis od Mavelu, izrez od Memory Box Wild Feathers.
Pri modrem sem uporabila Distress Ink Salty Ocean in Blueprint Sketch, napis od Najlepši par, izrez od Joy Crafts Seashore. 
Vsi napisi so bili embosirani s finim srebrnim prahom od Rangerja.

Notranjost knjigice sta bili okrašeni še z izrezi Orhidej od Najlepši par, ki sem jih pobarvala z Distress Inki in izrezi Joy Crafts. Tako sta izgledali obe notranji strani.


Ker je bila knjigica ravno prav visoka in da se je zakrila darilna kuvertica sem dodala še nekaj sladkega, in tako je bila vsebina darilca še malce slajša :)  


Naslovna stran je bila pravtako okrašena z orhidejami, pobarvanimi z Distress Inki. Za odzadje sem uporabila svetlo moder perla papir. Svetilnik in galeb sta od Joy Crafts, trava je izrezana s šablonco Marianne Design, ograjica od Cottage Cutz. Za odtis napisa * za tvoj rojstni dan Vse najboljše * sem uporabila štampiljko od Najleši par.

 





Skrinjica za spomine


Prijateljica, kateri sem naredila to darilce je ljubiteljica naravnih barv in naravnih materialov in zato skrinjice nisem posebej barvala, prav tako sem želela zelo decentno okrasiti vse skupaj, da se naravni pridih skrinjice ne bi izgubil.


Na zgodnji del sem prilepila v belo pobarvan prvo črko njenega imena ter izrez metuljčka od Memory Box Pippi Butterfly, na zunanji rob sem pa dodala bombažno čipko nežne bež barve.

Na notranji strani pokrova sem s v belo pobarvanimi črkami naredila napis memories, in dodala še majhen rdeči srček. Na dno skrinjice sem pa prilepila bel žametni papir od Rayher, dodala okrasno morsko zvezdico v modri barvi.

Da je bilo darilce popolno sem izdelala še pripadajočo voščilnico. Uporabila sem osnovo iz naravnega rjavega papija. Za izrez rož sem uporabila papir Galaxy Metallics ter  Sizzix Thinlits šablono - Wildflowers, ter napise happy in moments izrezane s šablonami Sizzix Thinlits - Celebration Words: Script in Sizzix Thinlits - Friendship Words: Script.


Notranjost voščilnice sem okrasila z papirjem Galaxy Metallics, za srčkast izrez sem uporabila šablono proizvajalca Rayher. Napis je odtisnjen s srebrno blazinico in je od Najlepši par.


Kuverta je okrašena je bila pravtako okrašena z izrezom rož. Dodala sem še pa tagec, ki sem ga izrezala s šablono od Najlepši par, nanj pa odtisnila misel iz seta Good times od proizvajalca Fiskars.
Prvotno sem ga mislila namestiti na kuverto, vendar sem ga kot je razvidno iz prejšnje slike položila na dno skrinjice.

Tako :)
Nastala je malce daljša objava, ampak upam da ni predolga :)

Pozdravček :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar