4. januar 2017

Male pozornosti - božič 2016

V eni izmed knjig, ki sem jih lansko leto prebrala (žal se ne spomnim naslova) mi je vprašanje, ki si ga je junakinja postavila dalo mislit.

>..."Se ti kdaj zdi, da ljudje, ki ti pomenijo največ, niso ljudje, ki jih največ vidiš?"...<

Tako so meseca decembra nastale male pozornosti za nekatere meni drage :)

 

Škatlice so izrezane s pomočjo Sizzix šablonce. Velikost škatlice je 7cm x 7cm, višina 6,5cm. Papir ki sem ga uporabila je Kraftstax od DoCrafts Papermania.

Snežak iz prve slikice je šablonca od CottageCutz Snowglobe 4x6 Accessories. Pri vseh sem uporabila največjo smrekico šablonce CottageCutz Woodland Pine Trees  ter pri ostalih dodala pingvine od Whimsy stamps Penguins Winter Adventure s pripadajočimi šabloncami Whimsy Shapeology, snežinke, beli flumaster in dekorativni trak.


V škatlicah pa so se skrivale različne male sladke pozornosti in še kakšno presenečenje. Napis <srečno> je šablonca od Najlepši par.


Velika darila niso vedno potrebna za iskrico v očeh, za iskren nasmeh... in velikokrat so prav male stvari, ki nam pomenijjo veliko.

 "Prijateljstvo ni velika stvar. Je milijon malih stvari."
(avtor neznan) 

Pozdravček :)


Ni komentarjev:

Objavite komentar