6. maj 2020

Mavrične želje

Preprosta voščilnica z osrednjim motivom v zgornjem delu je tema izziva Ko me inspirira #77, ki ga za nas pripravljata Tina in Vladka.

Uporabila sem enega izmed akvarelnih ozadij, ki sem jih pred časom naredila, a še jih nisem uporabila za izdelavo voščilnice. Na akvarelni papir od Vaessen Creativ sem odtisnila motiv Hero Arts Looped flower pattern in ga embosirala z finim srebrnim embossing prahom od Ranger-ja. Le tega sem nato pobarvala z Distress Ink-i v mavričnih barvah.
Za osrednji motiv sem izbrala štampiljko iz seta Za posebno osebo od Najlepši par, ga odtisnila z VersaMark blazinico in embosirala z finim srebrnim prahom, ter ga izrezala s pripadajočo šablono. 
 Izrez rožice je narejen iz belega formirana s šablono Lea-bilities Flower 008 Blossom, listki pa s šablono Marianne design CR1494. Beli okvir je izrezan s šablono Pravokotniki s šivi od Najlepši par. Okvir in napis sem zalepila z obojestranskim penastim lepilnim trakom.

Svoj izdelek prijavljam na / v:

Do prihodnjič :)

5 komentarjev:

  1. Jej, kako zelooo mi je lepa...ozadje je tako čarobno in vrhunsko si s cvetjem okrasila voščilo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa je. Krasno si pisano ozadje umirila in mu dodala še dodaten pečat s štampiljko in nato vse skupaj dopolnila z napisom in izrezi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Res vse si tako lepo zaokrožila in vse paše, kot v pravi mavrici.

    OdgovoriIzbriši