31. maj 2020

Škatlica za male zaklade

Med pospravljanjem ustvarjalnega kotička sem našla malo leseno škatlico, ki je kar klicala po preobrazbi.

Najprej sem jo pobarvala z črnim gesom. Uporabila sem Heavy black gesso od Finnabair Art basic. 

Nato sem iz čipke, papirnatih rožic in iz nekaj metalnih dodatkov sestavila majhno kompozicijo. 

Le-to sem pravtako pobarvala s črnim gesom, le papirnate rožice sem izpustila


Ob straneh sem nanesla strukturno pasto Ranger texture paste opaque matte  s pomočjo stencila od Nellys.
Samo škatlico sem nato pobarvala z voski od Finnabair. Uporabila sem Old denim in Peacock, ter Old Silver. Za barvanje bele rožice sem pa uporabila Lindy´s flat fabio sprej Caribbean Cruise.



Do naslednjič :)

1 komentar:

  1. Upam, da bom tudi sama čimprej poskusila kaj v tej smeri. Tisti waw, ki pritiče temu izdelku pa sem ti itak že podala v klepetalnici.

    OdgovoriIzbriši