14. maj 2020

Šopek v odtenkih vijolične

V Veseli hiški poteka ta mesec Izziv #6 - Naj cveti, kjer lahko uporabimo cvetje iz formirana ali iz papirja.

Rožice na tej voščilnici so izrezane iz belega formirana s šablono Lea-bilities Flower 008 Blossom, nekatere izmed njih so pobarvane z vijolčnim odtenkom iz seta Faber-Castell Gelatos Metalic.
Za ozadje sem uporabila ostanke papirja, na katerega sem nanesla Ranger tekturno pasto v katero sem vmešala delce Gelatos-a. Barva se zelo lepo meša z tekturno pasto in ji doda tudi lep metalic elekt. Stencil, ki sem ga uporabila je Finnabair Passiflora.  

Za izrez čipke sem uporabila šablono Crocheted Lace od Tim Holtz-a, za listke pa Marianne design CR1494. Napis je odtisnjen z Onyx black blazinico in s štampiljko Ustvarjalnega dotika.






Svoj izdelek prijavljam na / v:

Do prihodnjič :)

13 komentarjev:

  1. u kako krasne barve in še lepši cvetovi. Hvala, ker si se nam pridružila tudi v Veseli hiški

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako čudovito!Rožice so mi takoj padle v oči.Krasno si jih razporedila in z dodatki naredila bogato kompozicijo. Stencilke od Finnabairso res noro dobre, jih obožujem in najraje uporabljam tudi sama. Lepo, da si nas obiskala v Veseli hiški.Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo voščilnico si izdelala. Rožice so krasno zložene. Tudi ozadje mi je všeč. Hvala, ker si se nam pridružila v Veseli hiški. Sonja, DT

    OdgovoriIzbriši
  4. Uau, navdušena sem nad tvojo bogato cvetlično voščilnico. Krasno cvetje in barve.
    Hvala za tvoj obisk v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  5. Oh, čudovita je tvoja voščilnica ! Ozadje s strukturo je zelo lepo in foamirane rožice so prekrasne. Postavila si jih v kontrastno kombinacijo z belo, ki se lepo poveže z belimi pikicami. Hvala za tvoj obisk v Veseli hišici in lep dan ti želim. Veana R. DT

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Zvezdana :) Me veseli, da ti je všeč.

      Izbriši
  6. Super barvno kombinacijo si izbrala in izdelala čudovite rožice! Hvala za sodelovanje v našem idejniku :) Lep pozdravček iz Ustvarjalnega dotika, Barbara

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi jaz sem navdušena in hvaležna za sodelovanje pri meni.

    OdgovoriIzbriši