12. maj 2020

Voščilnice s sivko

Kot marsikatera roža ima tudi sivka svoj pomen. Med najpogostejše sodijo čistost, predanost, umirjenost, tišina. Cvetovi sivke so vijolične barve in vijolična je tudi barva kronske ali 7. čakre, ki je poznana kot energetsko središče saj se nahaja na vrhu glave. Sivka se pogosto uporablja tudi za dvig naše vibracije na najvišjo možno raven.

Tokrat sem za izdelavo voščilnic uporabila barve Gelatos iz seta Metallic od Faber-Castell, ki sem ga dobila v dar. Set vsebuje 4 metalic barve v zeleni, modri, marelični in vijolični.
Osnova za voščilnico, ki sem jo uporabila vsebuje zelo lepo strukturo. Da ne bi prekrila te strukture sem barve ozadja nanesla kar na osnovo, saj so Gelatosi odlično topni v vodi.

Za izreze sta uporabljeni dve različni šabloni sivke. Prva iz seta Sizzix Thinlits Spring Stem.

Druga pa iz seta Wildflowers od  Tim Holtz-a.

Na sami sliki se ne vidi najboljše nežen metalic ali perla efekt, ki pride do izraza ob nanosu barve.

Žal, pa je telefonski klic, ki sem ga bila zelo vesela, prinašal manj veselo novico. Ker sem imela še nekaj izrezov sivke v črni barvi, sem nardila še eno voščilnico na to temo.
Uporabljene štempljke so od Najlepi par in od Mavelu.


Svoje izdelke prijavljam na / v:

Želim vam čudovite majske dni.

Do naslednjič :)

1 komentar:

  1. Zelo elegantne voščilnice v PRAVI barvi. Hvala, da si s sivko odišavila tudi mojo galerijo.

    OdgovoriIzbriši