9. november 2020

MPŠU - Interaktivna voščilnica 3

Ta vikend je bil čisto interaktiven. Izdelala sem še eno interaktivno voščilnico, ki jo je Tina predstavila v svojem javljanju v živo v drugem tednu Male šole prazničnega ustvarjanja.
 
Tudi tokrat sem  pri izdelavi interaktivne voščilnice ostala zvesta modro beli kombinaciji in polarnim medvedkom od My favorite things. Tudi tokrat sem za izreze uporabila šablone Najlepšega para. Vendar sem tokrat za izdelavo tresočke uporabila šablono od My favorite thing Square Peek-a-Boo Window Die-namics in pripadajoče okence Square Shaker Pouch.
Za skrito voščilo sem uporabila štampiljko iz seta Veselje ob praznikih, ki se prikaže, ko povlečemo za puščico.
Okenca za tresočke od MFT so visoka le par milimetrov in tako sem lahko zastavico z napisom namestila čez spodnji del okenca.
                                         
Do naslednjič :)

3 komentarji:

  1. če sem t že pri katerem izdelku napisala, da je popolno, potem za tega sploh nimam izraza. Tako lepe pripomočke imaš, ki jih znaš šelepše uporabiti. Predvsem ta komplet za tresočko je tudi mene grizel, ker naredi tako lepe črtice.Da si pa v enem prjektu delala tresočko pa še povlek, OMG.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tresočka, ki se privzdigne...kako zelo lepo! Čisto si me navdušila...

    OdgovoriIzbriši
  3. Res ti gredo odlično od rok, tudi ta je nadvse čudovita.

    OdgovoriIzbriši