8. november 2020

MŠPU - Interaktivna voščilnica 2

V petek nam je Tina v svojem javljanju v živo na FB pokazala še eno različico interaktivne voščilnice. 
Ker sem že imela nekaj polarnih medvedkov izrezanih sem se odločila, da še izdelam petkovo različico interaktivne voščilnice.

Sama sem pri izdelavi ozadja ubrala malo obratni pristop. Najprej sem na osnovo nanesla Distress Oxide blazinice v odtenku Tumbled glass in Blueprint sketch. Nato pa sem živilsko folijo v manjših "gubicah" namestila na stekleno podlago. Nato sem folijo poškrobila z vodo in nanjo položila že pobarvano osnovo. Osnovo sem nekaj sekund pustila, da so barve reagirale in jo nato pazljivo odstranila.

In to je rezultat:
Nato sem sledila Tininim navodilom. Izrezala sem darilce in belega papirja z snežinkami iz seta Velik praznični okrasek, ter ga podložila s srebrnim papirjem. Nato sem še pokrovček darila in nanj nalepila pentljo s malo puščico.
Ko dvignemo pokrovček darila se nam prikaže polarni medvedek, ki nam zaželi vesel božič.
 
V ozadju sem namestila 3D lepilni trak, da je medvedek lažje drsel iz darilca. Da v celoti ne izvlečemo drsnega elementa sem na spodnjem delu namestila košček 3D lepilnega traka iz katera pa nisem odstranila zaščitne folije. Na ta del lepilnega traka sem ob straneh nanesla malce pudra, da je izgubil lepljivost.
Polarni medvedek je iz seta Polar pals od My favorite things. Darilce, osnovo, pentljo in puščico pa sem izrezala z šablonami Najlepšega para. 
 
Svoj izdelek prijavljam na/v:

 Do naslednjič :)

3 komentarji:

  1. Stokrat hvala za natančen opis in sliko hrbtne strani. Sedaj si še mene podžgala, da probam. Tvoj sistem mečkanja je učinkovit. Izkazalo se je, da je dobro, da imamo nekaj motivov pripravljenih na zalogi, tako hitro lahko preizkusimo še kak patent, saj po navadi okraševanje vzame veliko časa.. Komaj čakam tvojih novih objav.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako sem navdušena nad tvojo tehniko nanašanja vode in super izvlečnim mehanizmom. Hvala!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlično si izdelala mehanizem. Lepa je tudi ta.

    OdgovoriIzbriši