3. november 2020

MPŠU - 2 v 1 - Uporaba izrezov in Ozadje

Za Malo šolo prazničnega ustvarjanja, mi je ostala še ena naloga, katero nam je v prejšnjem tednu  predstavila Vladka. In sicer, da kreativno uporabimo izreze osnovnih oblik.

In danes je Tina podala novo nalogo tega tedna, da izdelamo svoje ozadje.
 
Ideja za voščilnico, ki sem želela narediti, je bila malo bolj kompleksnejša, kot sem sprva mislila. Ampak mi je dala priložnost, da sem lahko v eni voščilnici združila kar dve domači nalogi.
Za voščilnico sem izbrala izreze krogov s šivi od Najlepši par. Te sem izrezala 2 krat iz bleščečega papirja. Osrednji element je sestavljen iz dveh najmanjših dimenzionalnih kupol od Sizzixa. Na eni strani je mala sovica od Cotage Cutz, na drugi strani pa napis Vesel božič od Najlepši par. Za izrez odprtine pa sem uporabila Kvadrate s šivi. Iz izrezov s šivi sem sestavila kompozicijo, katero sem s pomočko silka nato omestila v sredino voščilnice. Tako sem dobila vrtečo tresočko (spiner card, shaker card). Zaradi dimenzije kupole, sem za zadnji del voščilnice izdelala okvir z ozadjem, da se voščilnica lahko "zapre".

Za izdelavo ozadja sem sledila Tininim navodilom in uporabila Distress Oxide blazinice. Odtenki, ki sem jih uporabila so Tumbled glass, Blueprint sketch, Wilted violet, Worn lipstick, Cracked pistachio in  Scattered straw.
In to je rezultat - vrteča tresočka  s sovico.
Vsekakor sem se pri izdelavi te voščilnice marsikaj naučila. Ampak naloge so za to, da se nekaj naučimo, a ne?
Za stabilnejšo kompozicijo, zaradi same teže tresočke, bi morala uporabiti še kakšen izrez krogov več, in malo širši okvir za lažjo in močnejšo pritrditev silka. Naslednja takšna, bo že izboljšana - popravljena verzija :).
 
Svoj izdelek prijavljam na/v:
 
 Do naslednjič :)

7 komentarjev:

  1. Res super ideja in izvedba. Čudovita voščilnica. Hvala, da z njo sodeluješ v izzivu Vesele hiške.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Jeeeej, kako je krasna. Saj se vrti čisto prava bunkica!!! Pa vsi tisti krogi in čudovito ozadje... prelepo...

    OdgovoriIzbriši
  3. Če nebi napisala, da voščilnica potrebuje izbolšave, bi ti ne verjela, da je to prva taka voščilnica, ampak, bi pomislila, da je je to najmanj tretja vaja. Zahtevn projekt si si zamislila, a glej, kako ti je ratalo. ta spiner je tako simpatičen, da bi se ga rada naučila. Ti bom sledila, tako, kot s tresočkami. lepa objava v celoti. Všeč so mi poslikave z vseh zornih kotov, saj se šele ztako vidi, kako dejansko izgleda.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Z veseljem ti posredujem, še dodatne informacije. Lahko pa je to en izmed izzivov - poustvariti voščilnico (z izboljšavami) :) :)

      Izbriši
  4. Kako lepo si združila izziva v čudovito celoto - ustvarila si pravo, pravcato pravljico.
    Hvala, ker jo deliš z nami v Veseli hiški.
    Pridi še, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. Wow, to pa je nekaj posebnega in zanimivega. Krasno si to izvedla, definitivno pa ni enostaven projekt.

    OdgovoriIzbriši
  6. U, tole je pa bil projekt za čisto desetko! Keasno si se poigrala s krogi. Ozadje si svetovno "napacala". Verjamem, da je bilo veliko dela in sprotnega prilagajanja, ampak je bilo vredno. Hvala, ker si se nam pridružila v Veseli hiški. Sonja, DT

    OdgovoriIzbriši