7. november 2020

MŠPU - Interaktivna voščilnica 1

V četrkovi učni uri Male šole prazničnega ustvarjanja, me je Vladka navdušila z interaktivno voščilnico, ki jo je izdelala. 
 
Teh - interaktivnih voščilnic že nekaj časa nisem izdelovala, in sedaj je pravšnji čas, da ponovim vajo.  Vladka nam je tudi pripravila kratek video, kako izdelati voščilnico in tako sem lepo pri izdelavi sledila navodilom.

Namesto pingvinov sem uporabila polarna medvedka iz seta Polar pals od My favorite things. Za izrez osnov iz belega papirja ter odprtine sem uporabila šablone od Najlepšega para. Ozadje sem pobarvala z Distress Oxide blazinicami Thumbled glass in Blueprint sketch. 

Tako je nastala spodnja voščilnica, za malim polarnim medvedkom. Le tega sem pritrdila z 3D blazinico, da lahko drsi čez zalepljen zasnežen hribček.

Voščilnica ima na desni strani oznako, da moramo povleči manjši vzvod. In ko ga povlečemo desno se pokaže še večji medvedek - in skupaj nam zaželita vesele praznike.



Za male snežinke sem uporabila majhne šablone iz seta Velik praznični okrasek, za napis pa šablono Zastavice in dodatka, mala puščica pa je iz seta Interaktivno.


                                         
Do naslednjič :)

3 komentarji:

  1. Lahko rečem samo POPOLNO. Od a do ž vse tako lepo. Estetsko in tako zelo ljubka medvedka. Pa še nadgradnja- spredaj se pelje. Carica si.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo, kako ljubka sta tvoj veliki in mali medved :-)!

    OdgovoriIzbriši
  3. ii, kako lepo in navdušena sem, da manjši medved stoji spredaj, pred zasneženim hribom in potem si tako prefinjeno dodala še zastavico. Krasna je.

    OdgovoriIzbriši