15. november 2020

MPŠU - Srce in lesene deske

Ta teden se je zaključila Mala šola prazničnega ustvarjanja. V zadnji učni uri nam je Tina pokazala, kako lahko sami naredimo iz papirja lesene deske. Pripravila nam je tudi video, tako da smo lahko lažje sledili navodilom. In v stilu učne ure je seveda tudi domača naloga. Uporabiti moramo srce kot osrednji praznični motiv ali ustvariti lesene deske.

Za izdelavo lesenih desk sem uporabila kraft papir, za barve pa belo akrilno barvo in Distress ink Walnut stain. Utore sem naredila na 3/4 incha, kar je nekje 2 cm, ter na začetku in koncu. Barve nanašala v več slojih in iz različnih strani.
Za izrez srca sem uporabila Sizzix Bigz šablono #656334, za izrez zelenja pa šablono Božično zelenje 2, ki sem ga pobarvala z Distress Oxide Mowed lawn, Lucky clover in Distress Ink Vintage photo. Dodala sem še nekaj izrezov v beli barvi in belo pentljo.
 
Na voščilnici sem združila praznično srce in lesene deske :) 
Lesene deske in srce sem prilepila z 3D lepilnim trakom. Tako sem dobila pri srcu malo dimenzije, saj sem zelenje zalepila na samo srce, kakor tudi malo v ozadju.
 
Tako, domače naloge 8. razreda Male šole so opravljenje. 
 
Hvala Tina, Hvala Vladka za še eno praznično - ustvarjalno  šolsko leto. :) Se že veselim 9. razreda in valete :) .
 
 



5 komentarjev:

  1. Veš kako zelo mi je všeč voščilnica. Čisto v celoti. Od desk, ki so ti ratale, kot bi bile resnične. ela mašna pa tako lepo poudari obrobljeno srce in osnovo za čestitko. Lepo si posenčila deske. Mislim, da si izdelala osmi razred.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno je tvoje srce na lesenem ozadju.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako mi je krasno tvoje ozadje in z belo osenčeno srce je tako zelo lepo. Pa še tako lepo si ga spodaj odela v zelenje. Krasna!

    OdgovoriIzbriši
  4. Your wooden boards look marvelous, and the heart and foliage are beautiful against them, a lovely rustic feel to your card. Thanks for playing along at 5CCT this week.

    OdgovoriIzbriši