31. oktober 2020

Izziv "Jaz tebi, Ti meni inspiracija" v druzbi z ArtMBR

Na blogu ArtMBR - pri Magdi že nekaj časa poteka zelo zanimiv izziv "Jaz tebi, Ti meni inspiracija" in mene je doletela čast, da sem dobila osebno povabilo k sodelovanju.

Ob tem se je pojavilo vprašanje: " Kaj izbrati ? ".
Magda nas na svojem blogu ArtMBR navdušuje z paleto različnih tehnik in nas razveseljuje z čudovitimi izdelki.
Med temi izbrati enega, je predstavljalo večji izziv, kot sem na začetku mislila.

Izbrala sem objavo iz leta 2018 z naslovom Ljubezni poln praznik, kjer me je navdušilo čudovito ozadje ustvarjeno z Distress Oxide blazinicami. (Slika iz navedene objave je objavljena z dovoljenjem).

Pri voščilnicah je Magda uporabila blazinice Distress Oxide v rjavi, zeleni in oranžni barvi, ter različne štampiljke.

Tako, naj se izziv začne :) :)
Ker je paleta barv omejena na zgoraj omenjene odtenke sem uporabila te, ki jih imam. Po podrobnejšem ogledu ozadja sem izbrala Vintage photo, Tea dye, Cracked pistacio, Dried marigold in Ripe persimmon.
Upam, da mi bo z izborom uspelo poustvariti Magdino ozadje. Uporabila sem Tim Holtz-ev Watercolour papir od Rangerja in sicer stran, ki nima strukture.

Ker vem, da je Magda ljubiteljica izdelkov od Tim Holtz-a sem uporabila tudi njegove štampiljke. Seta  Artful things in Heartfelt sta iz njegove Visual artistry collection. 
 
Ker smo že zakorakali v jesen in je praznik ljubezni že mimo, sem se odločila, da bom naredila prijateljsko - motivacijsko izvedbo voščilnic.

Izbrala sem napisa: True friendship is seen throught the heart not throught the eyes. - >Resnično prijateljstvo vidiš s srcem, ne z očmi.< in What you do today is important because you are exchanging a day of your life for it. - >Tisto, kar narediš danes, je pomembno, saj izmenjaš za to del svojega življenja<.

Izbrane napise sem najprej odtisnila z Distress Oxide Vintage photo, ter odtis posušila.
Čeprav lahko z Distress blazinicami tudi embosiramo, je akvarelni papir prehitro vpil odtis in tako embosiranje ne bi bilo enakomerno. Zato sem za drugi odtis - na prvega - uporabila VersaMark blazinico, ter ga embosirala z prozornim embosirnim prahom od Ranger-ja. 
 
Ta trik je v svojih predstavitvah omenil Tim in tako lahko embosiramo odtise v katerikoli izbrani barvi :) .
Robove ozadja sem nato še osenčila z Distress Ink Vintage photo, dodala sem še embosirane in izrezane srčke, ter trak iz jute in voščilnici sta končani. 


Nastala je še ena, kjer sem uporabila malce močnejše odtenke Vintage photo, Mowed lawn, Spiced marmelade, Twisted citron in Fossiled amber.

Izbrani napis oz. nasvet  Learn to pause ...  or nothing worthwhile will catch up to you.  - >Ustavi se, če želiš, da te doseže to, kar je pomembno.<, bi morali večkrat upoštevali. 
Velikokrat v vrtincu življenja pozabimo na male, neprecenljive trenutke.
 
Čeprav sama Distress blazinice veliko uporabljam, rjave odtenke za voščilnice redko uporabim, a moram priznati, da mi je uporabljena kombinacija zelo všeč. 


Magda💜, najlepša hvala za ta izziv in srčno povabilo.
 
Kakšno inspiracijo pa je Magda našla med mojimi izdelki, je še skrivnost in sedaj, ko pripravljam in pišem to objavo, moram priznati, da sem že malo ( zelo :) .) radovedna in se že zelo veselim njene objave. Njeno objavo si lahko ogledate na njenem blogu, v rubriki "Jaz tebi, Ti meni inspiracija". 
 

Do naslednjič :)
 
 

2 komentarja:

  1. Ne vem zakaj me je tvoja objava tako presenetila, saj se vendar pri vseh tako lepo potrudiš in v vseh postrežeš z veliko uporabnih podatkov in podrobnosti, ki objavo naredijo popolno. Verjetno se me je tako zelo dotaknila, ker si poustvarjala po moji ideji in uspelo ti je v nulo, saj gre za enega izmed stilov, ki nama je skupen, ni kaj.Hvala za te skupne nitke in še bova sodelovali v stilu JTTM tudi izven objav, kajne.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Seveda, z veseljem :) Upam, da kmalu skupaj ustvarjava na kakšni delavnici <3 Hvala tebi za čudovito in srčno objavo <3

      Izbriši