3. december 2020

Set voščilnic in velik hvala

Čeprav smo komaj dobro zakorakali v december in je v teh dneh že sneg pobelil pokrajino je moje darilce od Miklavža že prišlo konec meseca novembra. 
Prijateljica me je presenetila in mi podarila - ne eno, ampak dve knjigi od avtorja Anthony Williams-a, katere sem ji enkrat omenila v pogovoru.
 
V zahvalo za to lepo presenečenje, sem izdelala set voščilnic s pripadajočimi tageci za božična darila.
 
Za izdelavo voščilnic sem uporabila šablone od Najlepšega para , rokavičke pa so od Rayherja.  Uporabila sem papir v njenih najljubših roza odtenkih od Maje Design - Vintage Frost Basic 5th of December (654) in Vintage Frost Basic 4th od December (653), ter beli fotokarton. Za senčenje robov sem pa uporabila Distress Ink blazinico Victorian Velvet.
 
In ker je sama tudi mali knjižni črvek :) kazalca za knjige - v njeni barvi ne smejo manjkati.
 
          
Paketek je šel danes na pošto in tako bo pravočasno pri njej - z malim sladkim dodatkom za Miklavža. Upam, da ji bo malo presenečenje všeč.
 
Lep predpraznični čas vam želim :) 
Ho Ho Ho  -  Do prihodnjič :) 

Svoj izdelek prijavljam na/v:

2 komentarja:

  1. Tudi sama sem navdušena nad victorian velvet barvo. Eno leto sem imela vso praznično dekoracijo v teh odtenkih. Tvoji izdelki so tako prefinjeni in nežni. Vidi se, da te je gnala ena velika hvaležnost, da si bila tako ustvarjalna. Madonca, saj je nastalo toliko izdelkov.

    OdgovoriIzbriši
  2. Res prekrasen kompletek je odpotoval do tvoje prijateljice. Toliko izdekov, ki so zelo lepo usklajeni. Barvna kombinacija je res tako nezna, zimska. Res čudovito. Lepo, si okrasila našo galerijo. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši